Готуємося до нового навчального року
Робота з дітьми в цьому напрямі не повинна бути фрагментарною, а має логічно вплітатися у щоденне життя дітей.
Цього дня зверніть особливу увагу дошкільників на те, як вони можуть піклуватися про своє здоров’я.
Занотуйте в календарі
У цікавій формі, з опорою на наочність розкажіть дітям про будову людського організму, особливості функціонування різних органів та систем, взаємозв’язок між нашим харчуванням та станом здоров’я. Для проведення бесіди з дітьми можете запросити медичну сестру чи лікаря-педіатра.
Прочитайте дітям казку Олександри Бичковської «Казка про те, як хлопчик Степанко здоров’я шукав». Обговорюючи пригоди хлопчика, зверніть увагу дошкільників на поради, які він отримував: «Хочеш бути здоровим, їж свіжі овочі», «Починай свій день з гімнастичних вправ», «Хто добре жує, той добре живе» тощо. Можете також скористатися сторінкою здоров’я від Надії Красоткіної, що містить «вірші-навчалочки на основі народної творчості» та запитання для обговорення кожного вірша.
Подивіться з дітьми мультфільми, зокрема із циклу «Азбука здоров’я» від «Смішариків» та за віршами Корнія Чуковського «Айболить» (Київнаукфільм, 1984) та «Мийдодір» (Союзмультфільм, 1954).
Проведіть консультацію для батьків щодо традиційних і нетрадиційних способів оздоровлення дошкільників.
Для закріплення отриманих знань організуйте для дітей інтелектуальну вікторину.
Наприкінці дня запропонуйте створити спільний плакат «Ми — здорові малюки». Обговоріть з дітьми правила збереження та зміцнення здоров’я, запишіть їх на плакаті і розмістіть у груповому приміщенні.
Розкажіть дошкільникам, що зміцненню здоров’я сприяють заняття спортом, зокрема силові вправи. Повправлятися у виконанні таких вправ, уявивши себе сильними та відважними козаками, діти зможуть під час фізкультурного заняття на зразок «Козацького тренування».