Освітнє середовище в дошкільному навчальному закладі формують відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, методичних листів МОН України.
Перед початком нового навчального року
Вихователь-методист:
- консультує педагогів навчального закладу щодо оснащення розвивального середовища (предметно-ігрового розвивального середовища всіх вікових груп)
- надає структуру підготовки до нового навчального року предметно-ігрового середовища всіх вікових груп завідувачу для затвердження
- надає методичні рекомендації педагогам-початківцям
- організовує методичний супровід роботи педагогів з оснащення предметно-ігрового середовища.
Структура підготовки до нового навчального року
Також вихователь-методист може організувати конкурс-огляд на краще оснащення предметно-ігрового розвивального середовища групи. Для цього він:
- розробляє положення про проведення конкурсу
- створює робочу групу для підготовки та проведення конкурсу.
Перед новим навчальним роком
Вихователі:
- складають і погоджують план роботи з підготовки предметно-ігрового розвивального середовища групи з вихователем-методистом
- аналізують стан оснащення освітнього процесу в своїй групі та планують роботу щодо його вдосконалення.