Роз’яснення щодо алгоритму роботи з проходження НМТ-2023

Як працювати з онлайновим сервісом тестування під час проходження національного мультитесту

Алгоритм роботи з НМТ-2023 11 змін до Типової інструкції з діловодства 📑

Цього року вступники закладів вищої освіти складатимуть національний мультипредметний тест з української мови, математики та одного предмета на вибір.

Зауважимо, що тест проходитиме в тимчасових екзаменаційних центрах. Учасники працюватимуть з онлайновим сервісом тестування.

Насамперед кожна аудиторія для проведення тестування матиме для кожного учасника обладнане індивідуальне робоче місце. Це комп’ютер, під’єднаний до інтернету й налаштований для тестування. На комп’ютері буде відкрита стартова сторінка сервісу, у якому ви проходитимете тест.

Старший інструктор в аудиторії видасть індивідуальну картку учасника тестування, де вказано логін і пароль випускника. Потрібно уважно ввести логін і пароль у відповідних місцях сервісу тестування. Потім натиснути червону кнопку «Увійти».

Далі завантажиться персональна сторінка. У правому верхньому куті зазначено прізвище, ім’я, по батькові учасника. Варто перевірити правильність їх написання. Якщо виявлено помилку — треба повідомите інструктора.

Наступний крок — «Перейти до тесту». Завантажиться головна сторінка, де зазначено дату та час початку тестування.

На головній сторінці також є три вкладки: «Іспит», «Довідкові матеріали» та «Інструкція».

«Довідкові матеріали» — це формули й таблиці, які знадобляться під час виконання завдань з математики, фізики та хімії.

«Інструкція» містить інформацію щодо роботи із сервісом і процедури проходження тесту.

На столі учасників також лежатиме аркуш паперу для чернетки. Якщо цього аркуша буде замало, варто попросити в інструктора ще один.

З моменту початку тестування почнеться відлік часу для його виконання. На виконання всіх завдань виділено 180 хвилин. 

Зауважимо, що години, хвилини та секунди до кінця тестування вказані на таймері в правому верхньому куті екрана. Цей таймер можна приховати, натиснувши на кнопку із зображенням перекресленого ока. Знову відкрити таймер можна, якщо натиснути клавішу Esc на клавіатурі.

Якщо завдання не відображається повністю, «зависло», — потрібно оновити сторінку, натиснувши на клавіатурі F5.

Коли учасник хоче завершити тестування, то варто натиснути кнопку «Завершити роботу над тестом». Сервіс тестування ще раз уточнить, чи дійсно людина хочете завершити тест. Натиснувши кнопку «Так, завершити роботу», змоги повернутися до виконання завдань уже не буде.

Окрім того, перед остаточним завершенням сервіс нагадає, на які завдання ще не надано відповіді. Можна повернутися до виконання цих завдань і зберегти свої відповіді. Важливо, що сервіс зарахує тільки збережені відповіді.

Після завершення виконання всіх завдань НМТ учасник одразу побачить свої результати на екрані. Це кількість тестових балів, яка буде нарахована за правильні відповіді з кожного предмета окремо.

Для того, щоб вийти із сервісу тестування, треба навести курсор на прізвище, ім’я й по батькові та натиснути на кнопку «Вийти».

Детальніша інформація знаходиться на сайті Українського центру оцінювання якості освіти. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62372

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1706

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
339

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54265

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
804

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді