Скільки має важити підручник для 6 класу

745

Запитання

Яка максимальна вага може бути у підручника для 6 класу?

Відповідь

МОН надіслало Лист від 20.11.18 № 1/11-12763 «Про окремі технічні вимоги для закладів середньої освіти, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2019 році».

Потенційні виробники підручників для шостого класу вже отримали технічні вимоги.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Вага підручника залежить від кількості годин на тиждень для вивчення предмета.

Кількість годин на тиждень для вивчення предмета

Максимальна вага одного підручника у грамах

1

300

1,5-2

350

3

450

Окремо МОН попередило видавців, що розміщення реклами у підручниках є неприпустимим.

Центральна частина статичний блок 3

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
223176

Створюємо особистий бренд вчителя

Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?
16653

Як виявити обдарованих учнів у школі

Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
50156

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
188643

Конспект інтегрованого уроку: музика, література та образотворче мистецтво

Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису
13313