Скільки має важити підручник для 6 класу

1508

Запитання

Яка максимальна вага може бути у підручника для 6 класу?

Відповідь

МОН надіслало Лист від 20.11.18 № 1/11-12763 «Про окремі технічні вимоги для закладів середньої освіти, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2019 році».

Потенційні виробники підручників для шостого класу вже отримали технічні вимоги.

12 запитань і відповідей про атестацію

Вага підручника залежить від кількості годин на тиждень для вивчення предмета.

Кількість годин на тиждень для вивчення предмета

Максимальна вага одного підручника у грамах

1

300

1,5-2

350

3

450

Окремо МОН попередило видавців, що розміщення реклами у підручниках є неприпустимим.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22149

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
266569

Магія шкільного розкладу: як створити графік, що працює на учнів та вчителів

Чи можливо скласти ідеальний розклад, щоб дотримати балансу між ефективністю та комфортом? З’ясуємо, як правильно скласти розклад уроків у закладі загальної середньої освіти та врахувати вимоги Санітарного регламенту
128360

Початкова школа 2025/2026: методичні рекомендації МОН

Освітній процес у 2025/2026 році орієнтується не лише на реалізацію Державного стандарту та ідей Нової української школи, а й на підтримку дітей у складних умовах війни. МОН підготувало низку рекомендацій, що допоможуть організувати навчання якісно, сучасно й водночас без перевантаження учнівства
174