Як навчати педагогів правил поведінки під час надзвичайних ситуацій

2101

Запитання

Як вихователю-методисту організувати роботу з педагогами, навчаючи правил поведінки під час надзвичайних ситуацій?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

Вихователь-методист організовує навчання педагогів основних правил поведінки під час надзвичайних ситуацій. Протягом року він проводить:

  • заняття з вихователями з питань безпеки життєдіяльності
  • заняття з вихователями з питань дій у надзвичайних ситуаціях
  • методичні заходи, спрямовані на підвищення фахової майстерності педагогів щодо ефективного формування в дітей навичок безпечної поведінки.

Відтак вихователі організовують бесіди, ігри, змагання, інші заходи з питань безпеки життєдіяльності з дітьми.

Наприкінці року, зазвичай в останній тиждень квітня, проводять «Тиждень безпеки дитини». Його мета:

  • удосконалити знання й навички педагогів ЗДО з питань захисту й дій в умовах надзвичайних ситуацій
  • поліпшити організаторську, практичну й освітню роботу з дітьми.

Плануючи «Тиждень безпеки дитини», передбачте тренінг з евакуації дітей та працівників із приміщень ЗДО. Це допоможе засвоїти правильну поведінку дорослих та дітей під час екстремальних ситуацій.

Щоб запобігти паніці та зайвому травматизму у справжніх надзвичайних ситуаціях, важливо пам’ятати, хто і за що відповідає, як звертатися до дітей, щоб не налякати їх, як діяти правильно, швидко і обережно.

За матеріалом Наталії Дубрової, завідувача сектору з охорони праці та безпеки життєдіяльності Інституту модернізації змісту освіти

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3205

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2209

Основи фінансової грамотності — дошкільникам

Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
3573