Як навчати педагогів правил поведінки під час надзвичайних ситуацій
Запитання
Як вихователю-методисту організувати роботу з педагогами, навчаючи правил поведінки під час надзвичайних ситуацій?
Відповідь
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Вихователь-методист організовує навчання педагогів основних правил поведінки під час надзвичайних ситуацій. Протягом року він проводить:
- заняття з вихователями з питань безпеки життєдіяльності
- заняття з вихователями з питань дій у надзвичайних ситуаціях
- методичні заходи, спрямовані на підвищення фахової майстерності педагогів щодо ефективного формування в дітей навичок безпечної поведінки.
Відтак вихователі організовують бесіди, ігри, змагання, інші заходи з питань безпеки життєдіяльності з дітьми.
Наприкінці року, зазвичай в останній тиждень квітня, проводять «Тиждень безпеки дитини». Його мета:
- удосконалити знання й навички педагогів ЗДО з питань захисту й дій в умовах надзвичайних ситуацій
- поліпшити організаторську, практичну й освітню роботу з дітьми.
Плануючи «Тиждень безпеки дитини», передбачте тренінг з евакуації дітей та працівників із приміщень ЗДО. Це допоможе засвоїти правильну поведінку дорослих та дітей під час екстремальних ситуацій.
Щоб запобігти паніці та зайвому травматизму у справжніх надзвичайних ситуаціях, важливо пам’ятати, хто і за що відповідає, як звертатися до дітей, щоб не налякати їх, як діяти правильно, швидко і обережно.
- Як правильно організувати роботу з безпеки життєдіяльності з дітьми
За матеріалом Наталії Дубрової, завідувача сектору з охорони праці та безпеки життєдіяльності Інституту модернізації змісту освіти