Як правильно організувати роботу з безпеки життєдіяльності з дітьми
Запитання
Як вихователю-методисту правильно організувати роботу з дітьми щодо формування навичок безпечної поведінки?
Відповідь
Створення безпечних умов у ЗДО
Уміння діяти в екстремальних умовах є життєво важливим. Сформувати таке вміння — одне з пріоритетних завдань дошкільної освіти.
- Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників
Робота з дітьми істотно відрізняється від такої з дорослими. Навчаючи дітей безпечної поведінки, дотримуйтеся певних умов.
Акцентуйте увагу педагогів на психологічній готовності дошкільників сприймати інформацію про небезпеку та діяти в надзвичайних ситуаціях. Під час роботи з дітьми враховуйте їхню високу емоційність, малий досвід та багату уяву. Поглиблені знання дітей про навколишнє середовище формують у них готовність до ситуацій, у яких вони можуть опинитися.
Освітня робота з дітьми дошкільного віку має забезпечити необхідний рівень знань дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі та формування в неї елементарних, домірних віку норм поведінки в надзвичайних ситуаціях.
За що відповідає вихователь-методист? Дізнайтеся зі статті «На варті безпеки життєдіяльності дітей».
Щоб читати журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» безплатно, візьміть демодоступ на три дні.