Як правильно організувати роботу з безпеки життєдіяльності з дітьми

2378

Запитання

Як вихователю-методисту правильно організувати роботу з дітьми щодо формування навичок безпечної поведінки?

Відповідь

Створення безпечних умов у ЗДО

Уміння діяти в екстремальних умовах є життєво важливим. Сформувати таке вміння — одне з пріоритетних завдань дошкільної освіти.

Робота з дітьми істотно відрізняється від такої з дорослими. Навчаючи дітей безпечної поведінки, дотримуйтеся певних умов.

Не акцентуйте увагу дошкільників на страшних наслідках пожеж, повеней, нещасних випадків. Це травмуватиме їхню психіку, може призвести до стресів, тривоги, фобій, страхів чи неврозів.

Акцентуйте увагу педагогів на психологічній готовності дошкільників сприймати інформацію про небезпеку та діяти в надзвичайних ситуаціях. Під час роботи з дітьми враховуйте їхню високу емоційність, малий досвід та багату уяву. Поглиблені знання дітей про навколишнє середовище формують у них готовність до ситуацій, у яких вони можуть опинитися.

Навчаючи вихованців безпечної поведінки, приділіть увагу правилам орієнтування і формуванню навичок швидкої реакції в екстремальних ситуаціях.

Освітня робота з дітьми дошкільного віку має забезпечити необхідний рівень знань дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі та формування в неї елементарних, домірних віку норм поведінки в надзвичайних ситуаціях.

За що відповідає вихователь-методист? Дізнайтеся зі статті «На варті безпеки життєдіяльності дітей».
Щоб читати журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» безплатно, візьміть демодоступ на три дні.


12 запитань і відповідей про атестацію

Телеграм Педрада запрошення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Ранній розвиток дитини: обираємо ігри та іграшки за віком

Яка роль гри та іграшок у ранньому розвитку дитини? Які ігри та іграшки обрати дітям першого, другого та третього років життя? Яким технічнім вимогам мають відповідати сучасні іграшки? На ці та інші запитання відповідають експерти
291

Наступність між дошкільною та початковою освітою: очікування та реальність

У чому полягає наступність між дошкільною та початковою освітою та що означає поняття готовності дитини до школи? Розглянемо багатовимірність поняття наступності та характеристики дитини, що стосуються її дошкільної зрілості
485

Інтегроване заняття: суть, структура, підготовка

Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
35222

Свято Весни в дитячому садку для молодших дошкільників

Пропонуємо сценарій свята Весни в молодшій групі. Малеча познайомиться з незвичними інструментами, що імітують звуки живої природи: шумом вітру, струмка, дощу; відлунням грому, кумканням жабок на болоті. Свято зустрічі Весни побудоване на музично-весняних ритмах, адже ритм — це і є життя, пробудження, розвиток, рух уперед. До сценарію додано пісні та аудіоматеріали
965