Як правильно спілкуватися з педагогами

4162

Запитання

Яким має бути спілкування, аби у педагогів залишалося приємне враження від бесіди з вихователем-методистом?

Відповідь

Вправи для збереження працездатності

Сім порад вихователю-методисту

  1. Під час ділової розмови не опускайте погляд нижче рівня очей співрозмовника. Пам’ятайте, що очі — дзеркало душі
  2. Стежте за інтонацією. Важливо не лише те, що ви говорите, а і як
  3. Контролюйте позу. Вона вказує на те, як людина сприймає свій статус відповідно до статусу співрозмовника
  4. Користуйтеся жестами обережно, бо надмірна жестикуляція справляє враження нестриманості й метушливості
  5. Шліфуйте майстерність мовлення
  6. Усміхайтеся співрозмовнику. Наприкінці будь-якої розмови, якщо до сказаного додати нічого, додайте усмішку
  7. Перетворіть ввічливість, такт і делікатність на свою візитку

Скачайте пам'ятку Етикет професійного онлайн-спілкування

Телеграм Педрада запрошення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Тайм-менеджмент педагога: встигнути все

Із статті дізнаєтеся: як сортувати справи не за часом, а «за розміром»; які чотири методи тайм-менеджменту ефективні у плануванні справ; як за допомогою піраміди відсікати зайве, щоб зосередитися на важливих справах; як отримати задоволення від виконання складних завдань
6520

Інноваційні технології в дитячому садку

Які інноваційні педагогічні технології застосовувати в дитсадку та з чого почати впровадження. Суть поняття «освітні інновації», переліки інноваційних технологій та приклад засідання творчої групи. Презентація «Інноваційні технології в ДНЗ».
172750

Інтегроване заняття: суть, структура, підготовка

Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
35191

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
33367