Як проаналізувати результати арт-терапії

814

Запитання

Що запитувати у клієнта на арт-терапевтичному сеансі про його малюнок, скульптуру чи інший виріб?

Відповідь

Запитання для аналізу творчих виробів клієнтів (дошкільників, педагогів, батьків):

  • Що Ви створили?
  • Які почуття наповнювали Вас, коли ви створювали малюнок/скульптуру/виріб?
  • Чи отримали Ви задоволення від процесу роботи?
  • Які почуття/емоції викликає у Вас виріб зараз? Де вони відгукуються у Вашому тілі, на що це схоже?
  • Яку ситуацію у Вашому житті передає виріб? Як він відображає Вашу позицію в цій ситуації?
  • Як співвідносяться між собою різні елементи виробу? (запитання доцільно ставити, якщо виріб складається з декількох частин)
  • Які частини виробу викликають у Вас особливу радість? Наскільки приємно на них дивитися?
  • Чи є частини виробу, які Вам хотілося б переробити чи удосконалити?
  • Чи хотіли б Ви розповісти ще щось важливе про свій виріб?

Більше запитань — у пам’ятці в журналі «Практичний психолог: Дитячий садок»

Дізнайтеся, у чому переваги методу арт-терапії та як застосовувати арт-терапію адекватно

За Оленою Тараріною

12 запитань і відповідей про атестацію

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1979

Як говорити про війну з дітьми дошкільного віку

Проаналізуємо, як війна впливає на психоемоційний стан дошкільників і як взаємодіяти з дітьми в час війни. Скористаєтеся матеріалами для розмов із дітьми про війну. Допоможете батькам говорити на складні теми та підтримувати своїх дітей
1724

Як заповнити ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
11620

Куди зникає час практичного психолога? Заповнюємо статистичний звіт

Скільки часу практичний психолог приділяє діагностиці, а скільки – підтримці? Які напрямки роботи займають найбільше ресурсу? Експертний аналіз статистичного звіту розкриває реальний розподіл робочого часу психолога в школі чи дитсадку. Як заповнити цей документ – розбираємо у статті
38136