Як проаналізувати результати арт-терапії

460

Запитання

Що запитувати у клієнта на арт-терапевтичному сеансі про його малюнок, скульптуру чи інший виріб?

Відповідь

Запитання для аналізу творчих виробів клієнтів (дошкільників, педагогів, батьків):

  • Що Ви створили?
  • Які почуття наповнювали Вас, коли ви створювали малюнок/скульптуру/виріб?
  • Чи отримали Ви задоволення від процесу роботи?
  • Які почуття/емоції викликає у Вас виріб зараз? Де вони відгукуються у Вашому тілі, на що це схоже?
  • Яку ситуацію у Вашому житті передає виріб? Як він відображає Вашу позицію в цій ситуації?
  • Як співвідносяться між собою різні елементи виробу? (запитання доцільно ставити, якщо виріб складається з декількох частин)
  • Які частини виробу викликають у Вас особливу радість? Наскільки приємно на них дивитися?
  • Чи є частини виробу, які Вам хотілося б переробити чи удосконалити?
  • Чи хотіли б Ви розповісти ще щось важливе про свій виріб?

Більше запитань — у пам’ятці в журналі «Практичний психолог: Дитячий садок»

Дізнайтеся, у чому переваги методу арт-терапії та як застосовувати арт-терапію адекватно

За Оленою Тараріною

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31479

Шукаємо ключ до «замкнутої» дитини

Є діти, що граються, голосно сміючись, штовхаючись, поспішають до гурту, а є діти, які усамітнюються, стають мовчазними в компанії однолітків і, схоже, бояться людей. Педагоги мають вміти працювати з такими дітьми та вміти заспокоїти батьків і підказати їм шляхи вирішення ситуації.
1615

Сенсорний розвиток дітей раннього віку

Психічний розвиток дитини раннього віку відбувається через сприймання, навколо сприймання і завдяки сприйманню. Як практичний психолог може створити оптимальні умови, які сприяли б розвитку природних задатків психіки кожної дитини?
112708