Відповідь
Запитання для аналізу творчих виробів клієнтів (дошкільників, педагогів, батьків):
- Що Ви створили?
- Які почуття наповнювали Вас, коли ви створювали малюнок/скульптуру/виріб?
- Чи отримали Ви задоволення від процесу роботи?
- Які почуття/емоції викликає у Вас виріб зараз? Де вони відгукуються у Вашому тілі, на що це схоже?
- Яку ситуацію у Вашому житті передає виріб? Як він відображає Вашу позицію в цій ситуації?
- Як співвідносяться між собою різні елементи виробу? (запитання доцільно ставити, якщо виріб складається з декількох частин)
- Які частини виробу викликають у Вас особливу радість? Наскільки приємно на них дивитися?
- Чи є частини виробу, які Вам хотілося б переробити чи удосконалити?
- Чи хотіли б Ви розповісти ще щось важливе про свій виріб?
Більше запитань — у пам’ятці в журналі «Практичний психолог: Дитячий садок»
Дізнайтеся, у чому переваги методу арт-терапії та як застосовувати арт-терапію адекватно
За Оленою Тараріною
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Поради та рекомендації практичного психолога батькам і вихователям у період адаптації дітей раннього і молодшого дошкільного віку до умов дитячого садка
Батьки старших дошкільників скаржаться, що не можуть порозумітися зі своїми дітьми. Іноді проблеми в спілкуванні виникають через брак знань. Розкажіть татам і мамам ваших вихованців про розвиток та потреби дитини в цей період
Під час воєнних дій психіка людини перебуває в постійному напруженні та стресі. Вони можуть спричинити різні реакції та мати індивідуальні фізичні прояви. І якщо людину, яка знаходиться поряд з вами, помітно «накрило» емоціями, буде корисним знати мінімальний набір прийомів першої психологічної допомоги.
Проаналізуємо, як розмовляти про війну та смерть з дітьми дошкільного віку. Також розглянемо, як війна впливає на психоемоційний стан дітей. Скористаєтеся матеріалами для розмов із дітьми та батьками