Чи має право вихователь-методист на підвищену оплату праці в ЗДО комбінованого типу

1285

Запитання

Вихователь­методист має 32 роки педагогічного стажу і працює на одну ставку в закладі дошкільної освіти комбінованого типу, в якому є 5 груп компенсуючого типу та 6 — загального. Усі попередні роки вона отримувала надбавку «за престижність педагогічної праці» в розмірі 20%. З 1 січня 2018 року цю надбавку скасували, а відпустку скоротили до 42 днів. Чи правомірно це? Чи повинна вона працювати в компенсуючих групах?

Відповідь

Ставка заробітної плати вихователя­методиста закладу дошкільної освіти комбінованого типу має підвищуватися на 20%, а оплата праці за години роботи в групах комбінованого типу провадиться за цією підвищеною ставкою.

Передбачена тривалість щорічної основної відпустки вихователів-методистів закладів дошкільної освіти — 42 календарні дні.

Основна відпустка тривалістю 56 календарних днів надається таким працівникам дошкільних закладів загального типу, якщо вони обслуговують групи, в яких не менш як 50% дітей потребують корекції фізичного і психічного розвитку, або якщо в цих закладах укомплектовано не менш як 50% таких груп.

Тому щорічна основна відпустка вихователю-методисту закладу дошкільної освіти комбінованого типу, в якому функціонує 5 груп компенсуючого типу та 6 — загального, надається тривалістю 42 календарні дні.

Детальніше — у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу». Дізнайтеся, чи можна передбачити іншу відпустку для вихователя-методиста закладу дошкільної освіти.

За матеріалом Антоніни Клименко, начальника управління соціально-економічного захисту ЦК профспілки працівників освіти і науки України

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як вести ділове спілкування у месенджерах

Viber, WhatsApp, Facebook Messenger — месенджери — нині використовують не лише для особистого спілкування. З їх допомогою вирішують і робочі питання. Дізнайтеся, як використовувати ефективно.
8374

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
26204

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
26689