Які умови потрібно забезпечити для дошкільників під час оздоровчого періоду
Переглядів: 1787
Запитання
Які умови необхідно забезпечити для дітей дошкільного віку влітку відповідно до планів освітньої роботи та санітарно-гігієнічних норм?
Відповідь
Відповідно до перспективних і календарних планів освітньої роботи, санітарно-гігієнічних норм, інструкцій з охорони життя та здоров’я дітей, потурбуйтеся, щоб під час літнього оздоровчого періоду діти:
- багато часу проводили на свіжому повітрі: на майданчиках, терасах, у парках, біля водойм (якщо немає несприятливих природніх факторів)
- достатньо спали вдень (відповідно до їхнього віку віку)
- збалансовано харчувалися
- рухалися
- дотримувалися повітряного та водного режиму
- були у зручному одязі і взутті у приміщеннях і на майданчиках
- мали зменшене навчальне навантаження (Додаток до листа МОН України «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» від 16.03.2012 року № №1/9-198).
12 запитань і відповідей про атестацію
14
15
68
43
99
Статті за темою
Усі статті за темоюДень святого Миколая в дитсадку: зустрічаємо Миколая гостинцями
Допоможіть святому Миколаю з подарунками: спечіть разом з дошкільниками «миколайчики» — традиційне печиво для свята
15952
Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: нові методичні рекомендації
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
13678
Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
52745
Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
220560
Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
9309
