Які умови потрібно забезпечити для дошкільників під час оздоровчого періоду

1794

Запитання

Які умови необхідно забезпечити для дітей дошкільного віку влітку відповідно до планів освітньої роботи та санітарно-гігієнічних норм?

Відповідь

Відповідно до перспективних і календарних планів освітньої роботи, санітарно-гігієнічних норм, інструкцій з охорони життя та здоров’я дітей, потурбуйтеся, щоб під час літнього оздоровчого періоду діти:

  • багато часу проводили на свіжому повітрі: на майданчиках, терасах, у парках, біля водойм (якщо немає несприятливих природніх факторів)
  • достатньо спали вдень (відповідно до їхнього віку віку)
  • збалансовано харчувалися
  • рухалися
  • дотримувалися повітряного та водного режиму
  • були у зручному одязі і взутті у приміщеннях і на майданчиках
  • мали зменшене навчальне навантаження (Додаток до листа МОН України «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» від 16.03.2012 року № №1/9-198).

Перевірте, чи всі працівники вашого дитсадка професійно підготувалися до літнього оздоровчого періоду — перегляньте шпаргалку в журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Щоб читати журнал безплатно, візьміть демодоступ на три дні.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Програма «Впевнений старт»: гайд для педагогів, що працюють з дошкільниками

Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
2321

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
52938

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
220818