За яких умов скорочувати тривалість перебування дітей на свіжому повітрі
Переглядів: 2524
Запитання
Чи варто забирати дітей з дитячого майданчика в закладі дошкільної освіти раніше часу у випадку дрібного дощу?
Відповідь
Скоротіть тривалість перебування дітей на свіжому повітрі за таких умов:
- сильний вітер
- температура повітря вище +35°C у затінку
- злива
- гроза.
(Згідно з додатком до листа МОН України «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» від 16.03.2012 року № №1/9-198).
Тобто прогулянку можна продовжувати, якщо дощ дрібний.
12 запитань і відповідей про атестацію
39
823
515
95
185
235
Статті за темою
Усі статті за темоюПрограма «Впевнений старт»: гайд для педагогів, що працюють з дошкільниками
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
2355
День святого Миколая в дитсадку: зустрічаємо Миколая гостинцями
Допоможіть святому Миколаю з подарунками: спечіть разом з дошкільниками «миколайчики» — традиційне печиво для свята
16098
Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: нові методичні рекомендації
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
14294
Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
52984
Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
220933
