За яких умов скорочувати тривалість перебування дітей на свіжому повітрі
Переглядів: 2476
Запитання
Чи варто забирати дітей з дитячого майданчика в закладі дошкільної освіти раніше часу у випадку дрібного дощу?
Відповідь
Скоротіть тривалість перебування дітей на свіжому повітрі за таких умов:
- сильний вітер
- температура повітря вище +35°C у затінку
- злива
- гроза.
(Згідно з додатком до листа МОН України «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» від 16.03.2012 року № №1/9-198).
Тобто прогулянку можна продовжувати, якщо дощ дрібний.
12 запитань і відповідей про атестацію
30
100
56
52
418
323
Статті за темою
Усі статті за темоюТипи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8421
Чи є обов’язкова документація вихователя дошкільного закладу
За які документи відповідає вихователь закладу дошкільної освіти - визначала Примірна інструкція з діловодства у дошкільних навчальних закладах. У новій Інструкції переліку документів немає. З'ясуємо, які ж документи має створювати вихователь та відповідно до яких вимог
151274
Інклюзивні цінності в дошкільному закладі
Як реалізувати інклюзивність в освітньому середовищі дошкільного закладу на основі індексу інклюзії. Алгоритм роботи з індексом інклюзії - читайте та застосовуйте
11212
Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3515
Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219506