Відповідь
Коли річне завдання для закладу дошкільної освіти визначене, керівник закладу й вихователь-методист особливу увагу приділяють його формулюванню.
Воно має містити відповіді на запитання:
- Що?
- У кого?
- У процесі чого?
Наприклад, річне завдання «Оптимізувати предметно-просторове розвивальне середовище для формування навичок безпечної поведінки дошкільників»:
- що — формування навичок безпечної поведінки
- у кого — у дошкільників
- у процесі чого — оптимізації предметно-просторового розвивального середовища.
Щоб якісно розв’язати поставлене завдання, потрібно чітко усвідомити проблему (що), на розв’язання якої воно спрямоване. Відтак спрогнозувати, завдяки чому, якими засобами буде розв’язана проблема (у процесі чого). А також маємо визначити, хто буде основним суб’єктом вивчення, тобто у кого найбільше будемо відстежувати якісні зміни — у дітей чи педагогів.
12 запитань і відповідей про атестацію
Які переваги й недоліки використання фонограми у навчанні дітей співати? Наводимо аргументи «за» та «проти», а також пропонуємо компроміс у цьому питанні
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Від імунітету до міцної ходи: як використовувати доріжки здоров'я під час ранкової гімнастики на свіжому повітрі під час літнього оздоровчого періоду в дитсадку.
Індивідуальна програма розвитку дитини в закладі дошкільної освіти забезпечує індивідуалізацію розвитку і навчання дитини з особливими освітніми потребами. Який зміст програми — читайте у статті та просто зараз скачайте зразок для її заповнення.