Відповідь
Коли річне завдання для закладу дошкільної освіти визначене, керівник закладу й вихователь-методист особливу увагу приділяють його формулюванню.
Воно має містити відповіді на запитання:
- Що?
- У кого?
- У процесі чого?
Наприклад, річне завдання «Оптимізувати предметно-просторове розвивальне середовище для формування навичок безпечної поведінки дошкільників»:
- що — формування навичок безпечної поведінки
- у кого — у дошкільників
- у процесі чого — оптимізації предметно-просторового розвивального середовища.
Щоб якісно розв’язати поставлене завдання, потрібно чітко усвідомити проблему (що), на розв’язання якої воно спрямоване. Відтак спрогнозувати, завдяки чому, якими засобами буде розв’язана проблема (у процесі чого). А також маємо визначити, хто буде основним суб’єктом вивчення, тобто у кого найбільше будемо відстежувати якісні зміни — у дітей чи педагогів.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Чому педагоги дошкільних закладів з гордістю заявляють, що їхні вихованці вже у молодшій групі вивчають іноземні мови, у середній — розв’язують математичні рівняння, а в старшій — вивчають основи комп’ютерної грамотності? Чи варто починати навчання іноземної мови в дошкільному віці?
Витрачаєте багато часу на пошук потрібної інформації в інтернеті? Систематизуйте усі корисні посилання у каталозі електронних освітніх ресурсів
Фізкультура в закладі дошкільної освіти (ДНЗ) — це не лише заняття. Це і ранкова гімнастика, і фізкультурно-оздоровча робота у повсякденні, і фізкультурні розваги й свята. Розглянемо коротко кожен із цих видів фізичної активності дошкільнят.
Як провести Всесвітній день поезії у дитсадку і що робити, коли дошкільник не хоче слухати вірші
Як застосовувати ІКТ в закладі дошкільної освіти: способи використання, «хмарні технології», добірка методичних матеріалів для вихователя-методиста