Як сформулювати завдання педколективу на новий навчальний рік

2352

Запитання

Якими мають бути формулювання завдань педколективу ЗДО на новий навчальний рік?

Відповідь

Коли річне завдання для закладу дошкільної освіти визначене, керівник закладу й вихователь-методист особливу увагу приділяють його формулюванню.

Воно має містити відповіді на запитання:

  • Що?
  • У кого?
  • У процесі чого?

Наприклад, річне завдання «Оптимізувати предметно-просторове розвивальне середовище для формування навичок безпечної поведінки дошкільників»:

  • що — формування навичок безпечної поведінки
  • у кого — у дошкільників
  • у процесі чого — оптимізації предметно-просторового розвивального середовища.

Приклади формулювань річних завдань закладу дошкільної освіти скачайте в журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу».
Візьміть демодоступ, щоб читати журнал безплатно 3 дні.

Щоб якісно розв’язати поставлене завдання, потрібно чітко усвідомити проблему (що), на розв’язання якої воно спрямоване. Відтак спрогнозувати, завдяки чому, якими засобами буде розв’язана проблема (у процесі чого). А також маємо визначити, хто буде основним суб’єктом вивчення, тобто у кого найбільше будемо відстежувати якісні зміни — у дітей чи педагогів.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як природно навчати іноземної мови в дошкільному віці

Чому педагоги дошкільних закладів з гордістю заявляють, що їхні вихованці вже у молодшій групі вивчають іноземні мови, у середній — розв’язують математичні рівняння, а в старшій — вивчають основи комп’ютерної грамотності? Чи варто починати навчання іноземної мови в дошкільному віці?
3906

Фізкультура в закладі дошкільної освіти

Фізкультура в закладі дошкільної освіти (ДНЗ) — це не лише заняття. Це і ранкова гімнастика, і фізкультурно-оздоровча робота у повсякденні, і фізкультурні розваги й свята. Розглянемо коротко кожен із цих видів фізичної активності дошкільнят.
57522

ІКТ в закладі дошкільної освіти

Як застосовувати ІКТ в закладі дошкільної освіти: способи використання, «хмарні технології», добірка методичних матеріалів для вихователя-методиста
22537