За якими критеріями визначити сформованість образного мовлення дітей
Переглядів: 1034
Запитання
Які критерії та показники взяти за основу, визначаючи рівень розвитку образного мовлення старших дошкільників?
Відповідь
У комплексному розвитку мовлення дошкільників можна виокремити образне мовлення, в основі якого — асоціативність, тобто передача ознак одного предмета чи явища через ознаки іншого.
Серед критеріїв виділяють:
- когнітивно-інформаційний
- образно-виражальний
- мовленнєво-творчий.
У рамках цих критеріїв визначте:
- чи знають діти, які бувають жанри
- чи використовують образні вислови, мовні й немовні засоби виразності
- як імпровізують у мовленні.
Скачайте таблицю критеріїв та показників мовленнєвих умінь
для визначення рівня розвитку образного мовлення
(із коментарями до чотирьох рівнів умінь)
7
16
69
57
28
Статті за темою
Усі статті за темоюОрієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень
Плануючи роботу на червень, скористайтеся циклограмою діяльності вихователя-методиста
4414
План роботи на літній оздоровчий період в ЗДО
Основне завдання в ЗДО — оздоровити дітей, створити простір для активного відпочинку та закріпити знання. Що потрібно врахувати, готуючи план роботи на літній оздоровчий період
89667
Зразок індивідуальної програми розвитку дитини для ЗДО
Складіть індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами за примірним зразком
188824
Дидактичні ігри для молодших дошкільників
Запропонуйте вихованцям молодшої та середньої групи захопливі ігри — скачайте готові матеріали
47724
Індивідуальні форми роботи з батьками вихованців: які бувають і як організувати
Робота з батьками — традиційна складова дошкільної освіти. Як індивідуально працювати з батьками вихованців на засадах педагогіки партнерства? Дізнайтеся зі статті
57915