За якими критеріями визначити сформованість образного мовлення дітей
Переглядів: 1192
Запитання
Які критерії та показники взяти за основу, визначаючи рівень розвитку образного мовлення старших дошкільників?
Відповідь
У комплексному розвитку мовлення дошкільників можна виокремити образне мовлення, в основі якого — асоціативність, тобто передача ознак одного предмета чи явища через ознаки іншого.
Серед критеріїв виділяють:
- когнітивно-інформаційний
- образно-виражальний
- мовленнєво-творчий.
У рамках цих критеріїв визначте:
- чи знають діти, які бувають жанри
- чи використовують образні вислови, мовні й немовні засоби виразності
- як імпровізують у мовленні.
Скачайте таблицю критеріїв та показників мовленнєвих умінь
для визначення рівня розвитку образного мовлення
(із коментарями до чотирьох рівнів умінь)
42
26
52
253
37
Статті за темою
Усі статті за темоюПортфоліо вихователя дитячого садка
Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45491
Дидактичні ігри для молодших дошкільників
Запропонуйте вихованцям молодшої та середньої групи захопливі ігри, зокрема з коректурними таблицями — скачайте готові матеріали
51410
Конспект заняття з розвитку мовлення для старших дошкільників
Проведіть комбіноване заняття, під час якого вихованці старшої групи розвиватимуть мовлення, творчу уяву, художній смак, намалюють казки і підготують власну виставку робіт
21251
Розвиток мовлення дітей раннього та молодшого дошкільного віку
Як розвивати мовлення у молодших дошкільників і провести заняття з елементами гри-драматизації
48806
Заняття в молодшій і середній групах «На лісовій галявині»
Конспект інтегрованого заняття з розвитку мовлення «На лісовій галявині». Вирушайте в уявну мандрівку до лісу з вихованцями молодшої і середньої груп
54013