За якими критеріями визначити сформованість образного мовлення дітей

1460

Запитання

Які критерії та показники взяти за основу, визначаючи рівень розвитку образного мовлення старших дошкільників?

Відповідь

У комплексному розвитку мовлення дошкільників можна виокремити образне мовлення, в основі якого — асоціативність, тобто передача ознак одного предмета чи явища через ознаки іншого.

Серед критеріїв виділяють:

  • когнітивно-інформаційний
  • образно-виражальний
  • мовленнєво-творчий.

У рамках цих критеріїв визначте:

  • чи знають діти, які бувають жанри
  • чи використовують образні вислови, мовні й немовні засоби виразності
  • як імпровізують у мовленні.

За якими критеріями визначити сформованість образного мовлення дітейСкачайте таблицю критеріїв та показників мовленнєвих умінь
для визначення рівня розвитку образного мовлення
(із коментарями до чотирьох рівнів умінь)

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3204

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
218763

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
83323