За якими критеріями визначити сформованість образного мовлення дітей

1395

Запитання

Які критерії та показники взяти за основу, визначаючи рівень розвитку образного мовлення старших дошкільників?

Відповідь

У комплексному розвитку мовлення дошкільників можна виокремити образне мовлення, в основі якого — асоціативність, тобто передача ознак одного предмета чи явища через ознаки іншого.

Серед критеріїв виділяють:

  • когнітивно-інформаційний
  • образно-виражальний
  • мовленнєво-творчий.

У рамках цих критеріїв визначте:

  • чи знають діти, які бувають жанри
  • чи використовують образні вислови, мовні й немовні засоби виразності
  • як імпровізують у мовленні.

За якими критеріями визначити сформованість образного мовлення дітейСкачайте таблицю критеріїв та показників мовленнєвих умінь
для визначення рівня розвитку образного мовлення
(із коментарями до чотирьох рівнів умінь)

12 запитань і відповідей про атестацію

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2389

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
672

Індивідуальна програма розвитку дитини в ЗДО (ДНЗ)

Індивідуальна програма розвитку дитини в закладі дошкільної освіти забезпечує індивідуалізацію розвитку і навчання дитини з особливими освітніми потребами. Який зміст програми — читайте у статті та просто зараз скачайте зразок для її заповнення.
212800