За якими критеріями визначити сформованість образного мовлення дітей
Переглядів: 1090
Запитання
Які критерії та показники взяти за основу, визначаючи рівень розвитку образного мовлення старших дошкільників?
Відповідь
У комплексному розвитку мовлення дошкільників можна виокремити образне мовлення, в основі якого — асоціативність, тобто передача ознак одного предмета чи явища через ознаки іншого.
Серед критеріїв виділяють:
- когнітивно-інформаційний
- образно-виражальний
- мовленнєво-творчий.
У рамках цих критеріїв визначте:
- чи знають діти, які бувають жанри
- чи використовують образні вислови, мовні й немовні засоби виразності
- як імпровізують у мовленні.
Скачайте таблицю критеріїв та показників мовленнєвих умінь
для визначення рівня розвитку образного мовлення
(із коментарями до чотирьох рівнів умінь)
36
27
51
76
58
Статті за темою
Усі статті за темоюМетодична робота в закладі дошкільної освіти
Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47530
Заняття з розвитку мовлення дітей дошкільного віку
Скористайтеся запропонованою системою планування освітньої роботи з розвитку мовлення дошкільників, аби заняття були ефективними, змістовними і цікавими
73490
Розвиток мовлення дошкільників засобами народознавства
Поєднайте народні традиції із сучасними вимогами щодо освіти дітей дошкільного віку — використовуйте фольклор для розвитку українського мовлення дошкільнят
4964
Ігри з м’ячем для дошкільників
Рухливі ігри з м’ячем, які зацікавлять дітей середньої та старшої груп
11057
Рухливі ігри в дитячому садку
Рухливі ігри розвивають фізичну активність, увагу, дрібну моторику, спритність, швидкість реакцій і просто дарують радість дітям. Скористайтеся нашою добіркою ігор, аби потішити дошкільників
72923