Вчителів «Захисту України» навчатимуть керувати дронами: МОН затвердив нову програму

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Учителів «Захисту України» навчатимуть пілотувати дрони: МОН затвердило нову програму підвищення кваліфікації

Курси підготовки вчителів з пілотування дронів

Міністерство освіти і науки України затвердило Типову програму підвищення кваліфікації педагогів, які викладають предмет «Захист України. Інтегрований курс», за напрямом «Основи пілотування БпЛА мультироторного типу із системою БРУ».

Посадова інструкція вчителя: оновлена

Програма спрямована на формування нових компетентностей, необхідних для ефективної роботи в умовах війни та післявоєнного відновлення. Її обсяг становить 80 годин (ЄКТС), а навчання може відбуватись у очній або очно-дистанційній формі.

Мета програми — удосконалити професійні навички педагогів, дати їм теоретичні знання й практичні вміння щодо управління сучасними безпілотними літальними апаратами (БпЛА), їх технічного обслуговування та інтеграції у навчальний процес.

Серед основних завдань програми:

  • знання різновидів БпАК І класу «мікро» та принципів їх дії;
  • вивчення системи БРУ та її налаштування;
  • робота з симулятором польоту;
  • відпрацювання навичок безпечного пілотування;
  • опанування методів контролю та відновлення обладнання.

Укладення програми здійснила робоча група, затверджена наказом МОН №569 від 15 квітня 2025 року. Рецензентами виступили Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників.

Контроль за виконанням наказу покладено на заступницю міністра Надію Кузьмичову. Програму буде оприлюднено на офіційному сайті МОН.

Цей крок є продовженням курсу на осучаснення навчального процесу та підготовку молоді до нових викликів у сфері безпеки й оборони держави.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3141

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
774

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274092

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді