Складання ЗНО учнями 9-го класу передбачено у проектах Концепції розвитку освіти на 2015-2025 роки та рамкового закону про освіту, напрацьованих експертами.
Заступник міністра освіти та науки України Павло Полянський на засіданні Громадянської платформи з реформування наукової сфери розповів про схему "5+4+3" 12-річної повної середньої освіти в Україні.
П. Полянський повідомив про ініціативу змінити перехід з основної школи у старшу на вступ. Так, у проектах Концепції розвитку освіти на 2015-2025 роки та рамкового закону про освіту передбачено загальне ЗНО для дев’ятикласників, за результатами якого вступатимуть до навчального закладу.
За його словами, випускники 9-х класів зможуть вступати до навчального закладу академічного спрямування (учні з кращими результатами ЗНО; орієнтація на вступ до університету), навчального закладу професійного спрямування або професійного коледжу.
Заступник міністра також наголосив на ще одній важливій ініціативі , що стосується зміни підходів до вступу в початкову школу. За словами П. Полянського, вступ до першого класу дітей буде здійснюватися без вступних тестувань, випробовувань і співбесід та на підставі їхнього місця проживання.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання