Результати експрес-аналізу виконання «проблемних» завдань ЗНО

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив результати експрес-аналізу із бланку А тесту з української мови та літератури.

Завершено обробку бланків відповідей типу А учасників зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з української мови і літератури.

За результатами експрес-аналізу встановлено, що учасники, які обрали поглиблений рівень сертифікаційної роботи, без проблем виконали завдання до тексту Г. Пагутяк «Маленький шлях – не для людей...». Психометричні показники виконання зазначених завдань у межах цієї групи можна визначити як нормальні.

Учасники ЗНО, які вибрали базовий рівень тесту з української мови і літератури, виконали два завдання з п’яти в оптимальному режимі. Психометричні показники результатів виконання цих завдань відповідають значенням, прийнятним для завдань, які є складними. Три завдання мають незадовільні психометричні характеристики.

Предметна фахова комісія з української мови, за дорученням УЦОЯО, розглядатиме питання щодо завдань, які мають незадовільні психометричні характеристики:

•  про доцільність урахування результатів виконання цих завдань для державної підсумкової атестації з української мови;

•  про можливість уважати відповіді, що їх дали учасники зовнішнього оцінювання, виконуючи такі завдання, близькими до правильних.

Окрім того, апеляційна комісія перегляне механізм оцінювання завдань до тексту Г. Пагутяк «Маленький шлях — не для людей...» з урахуванням їхніх психометричних характеристик за результатами експрес-аналізу та на підставі рішень предметної фахової комісії з української мови.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275511

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22083

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264521

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1979

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді