Це серія з п’яти тематичних уроків, які проводяться щодня протягом навчального тижня і мають на меті допомогти учням розпізнавати свої емоції, а також пояснити, що варто підліткам робити, якщо вони не можуть з ними впоратися самостійно. Під час уроків також учні будуть опановувати вправи та практики психологічної самодопомоги.
Центром цих уроків буде анімований комікс для підлітків «Ден і Рора проти корпорації С». Це навчальний продукт, який використовує розважальну та інтригуючу форму, щоб органічно у нементорський спосіб представити вправи, які мають знати підлітки, щоб якісно турбуватися про своє ментальне здоров'я. Своєю чергою освітяни отримують інструменти допомоги для психічної стабілізації дітей, які можна використовувати в подальшій роботі. Уроки можуть бути проведені класними керівниками або іншими педагогічними працівниками (за бажанням) та практичними психологами/ соціальними педагогами.
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Сценарій новорічного свята-подорожі для дітей середнього дошкільного віку. Використано ідею новорічного свята «У пошуках новорічних смаколиків» музичного керівника Людмили Цілик. Збережіть собі сценарій і радісних вам свят!
В умовах війни одне з головних завдань закладу дошкільної освіти – забезпечити безпеку учасників освітнього процесу, вжити заходів для їх захисту в разі надзвичайних ситуацій. З’ясуємо, як організувати цивільний захист у ЗДО, які завдання й обов’язки у сфері цивільного захисту слід виконати
Новорічна вечірка з квестом. Використано ідею новорічного свята Ольги Ільїної «Новорічна вечірка з DJ Даною та псом Патроном», опублікованого в журналі «Музичний керівник» №11/2024
Пропонуємо скористатися практикою адвент-читань. Така робота з літературними творами найкраща у форматі літературних хвилинок. Це художнє читання для душі, яке можна доповнити й розбавити різними видами активностей з огляду на можливості дітей і вихователя, а також на конкретну ситуацію