МОН надало роз'яснення щодо особливостей застосування норм трудового законодавства та дистанційної форми роботи

МОН надіслало роз'яснення щодо особливостей застосування норм трудового законодавства, дистанційної форми роботи під час дії правового режиму воєнного стану
МОН надало роз'яснення щодо особливостей застосування норм трудового законодавства та дистанційної форми роботи

Дії роботодавця під час воєнного стану

Дистанційна робота

Згідно з частиною одинадцятою статті 602 КЗпП на час загрози поширення епідемії, пандемії, необхідності самоізоляції працівника у випадках, встановлених законодавством, та/або у разі виникнення загрози збройної агресії, надзвичайної ситуації техногенного, природного чи іншого характеру дистанційна робота може запроваджуватися наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу без обов’язкового укладення трудового договору про дистанційну роботу в письмовій формі. З таким наказом (розпорядженням) працівник ознайомлюється протягом двох днів із дня його прийняття, але до запровадження дистанційної роботи. У такому разі норми частини третьої статті 32 цього Кодексу не застосовуються.

Під час воєнних дій можливе вимкнення комунікацій, які дозволяють виконання дистанційної роботи, – електроенергія та мережа Інтернет. Неможливість виконання працівником дистанційної роботи у зв’язку з відсутністю відповідних комунікацій не може розглядатися як порушення трудової дисципліни.

Також у МОН зазначають, що кожен працівник закладів і установ освіти, робота якого відбувається у дистанційному режимі, має самостійно визначити робоче місце та, відповідно, є відповідальним за гарантування безпечних і нешкідливих умов праці на обраному ним робочому місці, зокрема за межами території України.

Щодо оплати праці

Оплату праці здійснюють за тарифікацією із розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, з дотриманням умов чинного законодавства.

Джерело: офіційний сайт Міністерства освіти і науки України

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця.
91600

Навчання дітей вдома: поради від психологині Світлани Ройз

Дистанційне навчання поєднано з навчанням офлайн. Більшість учнів уже звикли, але у декого такий режим й досі викликає труднощі. Як заспокоїти дітей і допомогти їм не закинути вдома навчання. Особливості навчання вдома залежно від віку та психологічного типу дітей
8351

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
5064

Інноваційні технології: як розвивати творчі здібності учнів

Виховати школярів із високим творчим потенціалом — завдання педагога. В майбутньому такі школярі здатні приймати рішення, генерувати нові ідеї, знаходити вихід в мінливих, не завжди комфортних обставинах. Дізнайтеся, як за допомогою інноваційних технологій, виховувати в учнів творчі здібності
9338

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді