Школи в Україні недостатньо забезпечені практичними психологами та соціальними педагогами

Міністерство освіти і науки України опублікувало статистику про роботу практичних психологів та соціальних педагогів у школах.
Відповідний документ прикріплено в додатку до листа про пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти.
Згідно зі статистикою, українські заклади освіти забезпечені психологами на понад 72% від потреби, а потреба в соціальних працівниках закрита менше ніж на 54%.
Хто розробляє індивідуальну програму розвитку, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Понад 54% практичних психологів та приблизно 38% соціальних педагогів мають окремий кабінет у школах, а менш як 4% представників обидвох професій не мають жодного приміщення. В усіх інших випадках вони працюють в суміжних кабінетах школи.
Загалом в Україні працюють 15 282 практичних психологи та 7 548 соціальних педагогів.
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
Яким напрямам діяльності присвятити найбільше уваги у навчальному році керівництву та колективу закладу дошкільної освіти
З чого почати ходу до фінансової автономії закладу дошкільної освіти і що в її основі?