МОН затвердило програму навчання тренерів для вчителів інклюзивних класів та фахівців ІРЦ

Галузева угода на 2021—2025 роки: ЩО В ПРІОРИТЕТАХМіністерство освіти і науки України затвердило типову програму для навчання тренерів, які навчатимуть працівників інклюзивно-ресурсних центрів і вчителів інклюзивних класів.
Відповідний наказ опублікували на сайті Міносвіти.
Тренерів навчатимуть в інститутах післядипломної освіти. Навчання триватиме 130 годин.
Хто розробляє індивідуальну програму розвитку, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Окрім того, у наказі затверджено список тренерів. Усього там 26 осіб, серед яких є викладачі педагогіки та працівники інклюзивно-ресурсних центрів.
Варто зазначити, що до кінця року планують створити 18 нових інклюзивно-ресурсних центрів.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно нового Закону про дошкільну освіту. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок.
Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
Яким напрямам діяльності присвятити найбільше уваги у навчальному році керівництву та колективу закладу дошкільної освіти
З чого почати ходу до фінансової автономії закладу дошкільної освіти і що в її основі?