Готуємо учнів та працівників до безпечних канікул: РЕКОМЕНДАЦІЇКомітет з питань освіти та науки рекомендував парламенту ухвалити законопроєкт про особливості формування мережі ліцеїв.
Як зазначив автор законопроєкту Сергій Калебошин, у документі зазначена велика кількість важливих норм.
Таким чином, після прийняття закону засновниками профільного ліцею зможе бути будь-яка громада, яка спроможна на це, на відміну від нині діючого положення, за яким це можуть зробити тільки обласна рада або міська рада в містах, де мешкає понад 50 тисяч осіб.
«Це чесно стосовно громад, це про довіру до них і відповідає процесу децентралізації», — наголосив автор законопроєкту.
Хто розробляє індивідуальну програму розвитку, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Зокрема, у документі законопроєкту враховані особливості розселення і демографії.
Окрім того, відповідно до чинних норм закону про освіту, передбачалося мінімум 4 класи на паралелі в ліцеї, що б обмежувало можливості громад в негусто населених областях. Тому законопроєкт пропонує зменшити мінімальну кількість паралельних класів до 2 і 3.
«Там би ми не змогли заснувати нормальну мережу ліцеїв і змушені були б робити пансіони при школі, а це нерівні умови: діти з міста їхали б додому, а діти в сільській місцевості вимушені цілий тиждень бути в пансіоні», — повідомив Сергій Колебошин.
Новий законопроєкт також передбачає наявність у ліцеї й початкової ланки 1-4 класів, крім 5-12 класів.
«Без цієї норми багато громад мали б проблеми з розділенням ланок. Адже з освітньої точки зору краще відокремити старшу профільну школи, але це має вирішувати громада», — зазначив політик.