Освітяни можуть займатися викладацькою діяльністю в своєму закладі освіти

Міністерство освіти і науки України надало роз'яснення стосовно права працівників освіти займатися викладацькою діяльністю

Освітяни можуть займатися викладацькою діяльністю в своєму закладі освітиОсвітяни можуть займатися викладацькою діяльністю в своєму закладі освіти

Як організувати освітній процес у ІІ семестрі: відповідає Руслан Гурак

До МОН звертаються працівники закладів освіти щодо роз'яснення стосовно права працівників закладів освіти, які за основною посадою у закладі отримують повний посадовий оклад, займатися викладацькою діяльністю у цьому ж закладі освіти у свій робочий час за основною посадою згідно з пунктом 91 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 №102.

Так, відповідно до пункту 91 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти керівним працівникам закладів освіти надано право вести викладацьку роботу чи заняття з гуртками в цьому закладі, але не більше 9 годин та тиждень (360 годин на рік), якщо вони по основній посаді отримують повний посадовий оклад (ставку). Також іншим працівникам закладів освіти надано право вести викладацьку роботу чи заняття з гуртками в цьому закладі, але в середньому не більше 12 годин на тиждень (480 годин на рік), якщо вони по основній посаді отримують повний посадовий оклад (ставку).

Названим працівникам за норму годин, визначену в цьому пункті, оплата проводиться понад основний посадовий оклад (ставку) у порядку, передбаченому відповідно для вчителів, викладачів та керівників гуртків (за тарифікацією). За години викладацької роботи чи занять з гуртками, виконані, як виняток, у зв'язку з виробничою необхідністю понад норму, зазначену в цьому пункті, провадиться погодинна оплата за фактичну кількість годин, але не більше 240 годин на рік.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Якщо в групі новенька дитина

У ваш дитсадок завітало багато дітей з числа внутрішньо переміщених або на час оздоровчого періоду. Для них все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги. Але головна відмінність — розлучення з мамою. Усе це може викликати в дитини напруження і навіть тривожність.
4023

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
26461

Інтерактивні методи навчання

У чому полягає інтерактивне навчання та які методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади
198731

Ігри з дітьми на відпочинку

Нові ігри з конструктором, доміно, кубиками, у які цікаво грати дітям і дорослим. Консультація для батьків дошкільників
6288

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді