Базовий компонент дошкільної освіти – Міністр розповів про особливості

Колегія Міністерства освіти і науки України схвалила нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти. У МОН наголошують, що це дозволить продовжити реформу дошкільної освіти, а також забезпечить наступність між дошкіллям і школою

Базовий компонент дошкільної освіти – Міністр розповів про особливості

Внутрішня си­стема забезпечення якості освіти: СКЛАДАЄМО ДОКУМЕНТ

«Схвалений сьогодні Базовий компонент дошкільної освіти, який є Стандартом дошкілля, пройшов процедуру громадського обговорення в листопаді 2020 року. Після врахування пропозицій можна чітко сказати: новий Стандарт орієнтований на запит українського суспільства щодо якісного дошкілля. Мета оновлення документа – не лише приведення українського дошкілля до міжнародних стандартів якості, але й забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою. Якісна та доступна дошкільна освіта – пріоритет для МОН, а оновлений Базовий компонент є вагомим кроком на шляху до цього», – зазначив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

10 правил безпечних новорічних ранків!

Стандарт ґрунтується на таких ціннісних орієнтирах:

повага до особистості дитини, її потреб та можливостей, індивідуального досвіду

зміцнення й збереження фізичного та психічного здоров’я дитини та її емоційний розвиток

цінність гри як провідного виду діяльності дитини дошкільного віку та активного пізнавального інтересу

визнання розвивального потенціалу безпечного та інклюзивного освітнього середовища

цінність родинного виховання та родинного благополуччя для розвитку дитини

Оновлений Стандарт забезпечить підвищення доступності дошкільної освіти в Україні. Він спрямований на забезпечення рівного доступу до дошкільної освіти всіх дітей раннього та дошкільного віку, зокрема й дітей з особливими освітніми потребами, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4936

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді