МОН збиратиме дані про учнів для ефективного розподілу субвенції

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН проведе збір індивідуальних даних учнів для розподілу освітньої субвенції на 2023 рік

Збір інформації про учнів

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

Міністерство освіти та науки проведе збір індивідуальних даних учнів для розподілу обсягу освітньої субвенції на 2023 рік між місцевими бюджетами.

Таку інформацію зазначено в новому наказі Міносвіти, підписаним міністром освіти і науки Сергієм Шкарлетом.

Передбачається, що деталізований до окремого здобувача освіти масив інформації уможливить недопущення здвоєння обліку учнів після їхнього вимушеного переміщення.

Процес збору інформації буде проводитися із застосуванням національної бази даних «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту».

Отримані дані будуть використані при підготовці змін до постанови Кабінету Міністрів № 1088 «Про затвердження формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами».

Окрім того, місцеві органи управління освітою отримали доручення щодо забезпечення подання звітності уповноваженими працівниками закладів загальної середньої освіти, а також закладами професійної та фахової передвищої освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти.

Уповноважені працівники закладів освіти мають заповнити у «АІКОМ» індивідуальні картки обліку учнів та педагогічних працівників.

Зокрема, відповідний наказ освітнього відомства містить покроковий алгоритм заповнення індивідуальних карток обліку учнів та педагогічних працівників.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
258

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54176

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
738

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110989

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді