Український центр оцінювання якості освіти та Міжнародний фонд «Відродження» за підтримки МОН та Американських рад з міжнародної освіти розробили стратегію розвитку оцінювання у школі до 2030 року
Метою стратегії є створення системи освітніх оцінювань, яка має орієнтуватися на чотири ключові позиції:
- сприяти підвищенню якості початкової, базової середньої та повної середньої освіти;
- накопичувати об’єктивну інформацію про освітній процес і результати навчання здобувачів загальної середньої освіти;
- підтримувати освітній процес у закладах загальної середньої освіти;
- підтримувати вчителів, підвищувати довіру до них.
Стратегія дасть змогу створити повноцінну систему освітніх оцінювань на ключових етапах здобуття загальної середньої освіти.
У документі зосереджено увагу на питаннях:
- оцінювання на етапі закінчення здобуття початкової освіти;
- оцінювання на етапі закінчення здобуття базової середньої освіти;
- оцінювання на етапі закінчення здобуття профільної середньої освіти;
- системи національних і міжнародних досліджень якості освіти;
- загальнодержавних електронних школах (e-НУШ);
- профорієнтаційного тестування на етапі закінчення здобуття базової середньої освіти.
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті