Український центр оцінювання якості освіти та Міжнародний фонд «Відродження» за підтримки МОН та Американських рад з міжнародної освіти розробили стратегію розвитку оцінювання у школі до 2030 року
Метою стратегії є створення системи освітніх оцінювань, яка має орієнтуватися на чотири ключові позиції:
- сприяти підвищенню якості початкової, базової середньої та повної середньої освіти;
- накопичувати об’єктивну інформацію про освітній процес і результати навчання здобувачів загальної середньої освіти;
- підтримувати освітній процес у закладах загальної середньої освіти;
- підтримувати вчителів, підвищувати довіру до них.
Стратегія дасть змогу створити повноцінну систему освітніх оцінювань на ключових етапах здобуття загальної середньої освіти.
У документі зосереджено увагу на питаннях:
- оцінювання на етапі закінчення здобуття початкової освіти;
- оцінювання на етапі закінчення здобуття базової середньої освіти;
- оцінювання на етапі закінчення здобуття профільної середньої освіти;
- системи національних і міжнародних досліджень якості освіти;
- загальнодержавних електронних школах (e-НУШ);
- профорієнтаційного тестування на етапі закінчення здобуття базової середньої освіти.
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти