Український центр оцінювання якості освіти та Міжнародний фонд «Відродження» за підтримки МОН та Американських рад з міжнародної освіти розробили стратегію розвитку оцінювання у школі до 2030 року
Метою стратегії є створення системи освітніх оцінювань, яка має орієнтуватися на чотири ключові позиції:
- сприяти підвищенню якості початкової, базової середньої та повної середньої освіти;
- накопичувати об’єктивну інформацію про освітній процес і результати навчання здобувачів загальної середньої освіти;
- підтримувати освітній процес у закладах загальної середньої освіти;
- підтримувати вчителів, підвищувати довіру до них.
Стратегія дасть змогу створити повноцінну систему освітніх оцінювань на ключових етапах здобуття загальної середньої освіти.
У документі зосереджено увагу на питаннях:
- оцінювання на етапі закінчення здобуття початкової освіти;
- оцінювання на етапі закінчення здобуття базової середньої освіти;
- оцінювання на етапі закінчення здобуття профільної середньої освіти;
- системи національних і міжнародних досліджень якості освіти;
- загальнодержавних електронних школах (e-НУШ);
- профорієнтаційного тестування на етапі закінчення здобуття базової середньої освіти.
Два примірних документи для навчання й підвищення кваліфікації з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в галузі освіти
Що врахувати у питаннях охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі освіти — огляд Положення у статті
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті