Заступники директорів шкіл Чернігова долучилися до проекту «ІКТ — освітянам!»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На Чернігівщині заступники директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів апробували консультаційні системи та автоматизовані шаблони документів у режимі онлайн у межах семінару «Формування інформаційної та комунікативної компетентностей учнів в умовах оновлення змісту освіти»

12 жовтня 2015 у Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 27 року відбувся семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів міста на тему «Формування інформаційної та комунікативної компетентностей учнів в умовах оновлення змісту освіти».

Після вітального слова Володимира Купріяненка, начальника управління освіти Чернігівської міської ради, та ознайомлення із роботою навчального закладу, що гостинно приймав учасників семінару, від директора Олени Піун заступники директорів шкіл Чернігова розглянули шляхи формування основних освітніх компетентностей та проблематику оновлення змісту загальної середньої освіти. Далі тривала робота творчої лабораторії вчителів — учасники відвідали відкриті уроки з природознавства, історії України, геометрії, основ здоров’я та інтегровані уроки з літературного читання, музичного мистецтва та природознавства, а також з хімії та екології.

У межах Всеукраїнського соціального проекту «ІКТ — освітянам» на запрошення Ігоря Хмельова, заступника директора науково-методичного центру управління освіти Чернігівської міської ради, у заході взяли участь представники напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус Катерина Алєксєєнко, головний редактор електронних програм «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад», «КОЗА Онлайн: Школа», КОЗА-ДИСК «Шаблони і розробки для вихователя-методиста» та Вікторія Третяк, головний редактор консультаційних систем «Експертус Школа», «Експертус Дошкільний заклад», журналів «Практика управління закладом освіти» та «Практика управління дошкільним закладом». Під їхнім керівництвом учасники семінару навчилися працювати з консультаційними системами та автоматизованими шаблонами документів у режимі онлайн.

Наостанок для учасників було проведено літературно-музичний захід «Глибина жіночої душі». Підбиваючи підсумки, присутні зійшлися на думці, що під час семінару вони не лише отримали багато корисної інформації та перейнялися педагогічними ідеями, а й набули практичних навичок із використання онлайн-продуктів у професійній діяльності.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4099

Як атестувати практичних психологів та соціальних педагогів

Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?
19639

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
98876

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді