12 жовтня 2015 у Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 27 року відбувся семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів міста на тему «Формування інформаційної та комунікативної компетентностей учнів в умовах оновлення змісту освіти».
Після вітального слова Володимира Купріяненка, начальника управління освіти Чернігівської міської ради, та ознайомлення із роботою навчального закладу, що гостинно приймав учасників семінару, від директора Олени Піун заступники директорів шкіл Чернігова розглянули шляхи формування основних освітніх компетентностей та проблематику оновлення змісту загальної середньої освіти. Далі тривала робота творчої лабораторії вчителів — учасники відвідали відкриті уроки з природознавства, історії України, геометрії, основ здоров’я та інтегровані уроки з літературного читання, музичного мистецтва та природознавства, а також з хімії та екології.
У межах Всеукраїнського соціального проекту «ІКТ — освітянам» на запрошення Ігоря Хмельова, заступника директора науково-методичного центру управління освіти Чернігівської міської ради, у заході взяли участь представники напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус Катерина Алєксєєнко, головний редактор електронних програм «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад», «КОЗА Онлайн: Школа», КОЗА-ДИСК «Шаблони і розробки для вихователя-методиста» та Вікторія Третяк, головний редактор консультаційних систем «Експертус Школа», «Експертус Дошкільний заклад», журналів «Практика управління закладом освіти» та «Практика управління дошкільним закладом». Під їхнім керівництвом учасники семінару навчилися працювати з консультаційними системами та автоматизованими шаблонами документів у режимі онлайн.
Наостанок для учасників було проведено літературно-музичний захід «Глибина жіночої душі». Підбиваючи підсумки, присутні зійшлися на думці, що під час семінару вони не лише отримали багато корисної інформації та перейнялися педагогічними ідеями, а й набули практичних навичок із використання онлайн-продуктів у професійній діяльності.