Заступники директорів шкіл Чернігова долучилися до проекту «ІКТ — освітянам!»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На Чернігівщині заступники директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів апробували консультаційні системи та автоматизовані шаблони документів у режимі онлайн у межах семінару «Формування інформаційної та комунікативної компетентностей учнів в умовах оновлення змісту освіти»

12 жовтня 2015 у Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 27 року відбувся семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів міста на тему «Формування інформаційної та комунікативної компетентностей учнів в умовах оновлення змісту освіти».

Після вітального слова Володимира Купріяненка, начальника управління освіти Чернігівської міської ради, та ознайомлення із роботою навчального закладу, що гостинно приймав учасників семінару, від директора Олени Піун заступники директорів шкіл Чернігова розглянули шляхи формування основних освітніх компетентностей та проблематику оновлення змісту загальної середньої освіти. Далі тривала робота творчої лабораторії вчителів — учасники відвідали відкриті уроки з природознавства, історії України, геометрії, основ здоров’я та інтегровані уроки з літературного читання, музичного мистецтва та природознавства, а також з хімії та екології.

У межах Всеукраїнського соціального проекту «ІКТ — освітянам» на запрошення Ігоря Хмельова, заступника директора науково-методичного центру управління освіти Чернігівської міської ради, у заході взяли участь представники напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус Катерина Алєксєєнко, головний редактор електронних програм «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад», «КОЗА Онлайн: Школа», КОЗА-ДИСК «Шаблони і розробки для вихователя-методиста» та Вікторія Третяк, головний редактор консультаційних систем «Експертус Школа», «Експертус Дошкільний заклад», журналів «Практика управління закладом освіти» та «Практика управління дошкільним закладом». Під їхнім керівництвом учасники семінару навчилися працювати з консультаційними системами та автоматизованими шаблонами документів у режимі онлайн.

Наостанок для учасників було проведено літературно-музичний захід «Глибина жіночої душі». Підбиваючи підсумки, присутні зійшлися на думці, що під час семінару вони не лише отримали багато корисної інформації та перейнялися педагогічними ідеями, а й набули практичних навичок із використання онлайн-продуктів у професійній діяльності.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті.
124817

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
1658

Комплектування груп у дошкільному закладі: вивчаємо вимоги

До кінця серпня керівник дошкільного закладу має остаточно сформувати всі групи вихованців. З’ясуємо, як Закон про дошкільну освіту та інші нормативні документи врегульовують питання комплектування різних видів груп, їх граничної наповнюваності. Усе розклали для вас по поличках
75557

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді