Електронні посібники!

Тематичний напрям «Експертус Освіта» готує для Вас електронні посібники

Часто громадську думку про навчальний заклад формують батьки дітей. На їхнє ставлення до закладу впливають власний досвід, сповнені емоцій і суб’єктивних суджень перекази дітей, інших батьків тощо.

Щоб відокремлювати правдиві відомості від оманливих та підтримувати позитивний імідж, навчальному закладу слід бути медіаактивним. Тож, якщо ви хочете, щоб ваш навчальний заклад був не лише споживачем інформації, а й її активним творцем, мав позитивний імідж —  дізнайтеся з посібника «Медіаактивний навчальний заклад, або Як не загубитися в тенетах інтернету», як:

  • створити власний блог, сайт
  • правильно та якісно наповнювати інтернет-ресурси контентом
  • налагоджувати ефективну співпрацю зі ЗМІ
  • полегшити роботу з документами.

Також на книжкових поличках електронних журналів розміщено й інші посібники:

Особливості посібників:

  • миттєвий перехід до описаних ресурсів
  • матеріали оформлені структуровано, викладені логічно
  • подано скріншоти й ілюстрації.

Ще не оформили передплату? Не страшно — отримайте БЕЗПЛАТНИЙ ДЕМОДОСТУП та користуйтесь електронним журналом:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як за допомогою інстаграму взаємодіяти з працівниками та батьками дітей

Щоб не перевантажувати сайт закладу неофіційною інформацією, налагодьте взаємодію з батьками та працівниками в інстраграмі. Створіть у ньому медійне середовище, в якому педагоги й батьки обмінюватимуться досвідом, фотографіями та відео з дітьми. Як це зробити — читайте в статті
2523

З досвіду STEM-освіти у початкових класах

Як учні створили фітокартину та робота-поливальника — своїм досвідом реалізації STEM-проекту в початковій школі ділиться Анна Савіцька, вчитель інформатики
33632

Чому інтерактивна освіта сьогодні - єдиний шлях?

Яким чином «працює» на швидкість сприйняття інформації візуалізація? Чому сьогодні аудиторія 8-15 років використовує Youtube, як пошуковик активніше, замість традиційного Google? У статті розглядаємо, як сьогодні учні сприймають нову інформацію та яким чином на це можна вплинути під час навчання сучасними технологіями
1943

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді