Відбувся вебінар для передплатників «Дитяче свято. Яким воно має бути?»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Напевно всі погодяться, що свято в дитячому садку має бути феєрверком незабутніх емоцій та яскравих вражень для дитини. Як це зробити? Як наповнити свято сюрпризними моментами? Як не розгубити всю магію та чарівність свята під час репетицій?

На ці та багато інших запитань відповідала лектор чергового вебінару для передплатників «Експертус Освіта» Марина КУЧЕРЕНКО, радник з питань культури та освіти Всеукраїнського громадсько-політичного об’єднання МАЙДАН, кінознавець, сценарист та експерт з психологічних тренінгів та діагностики.

Розмова видалася напрочуд динамічною, адже учасники вебінару жваво реагували на цікаву доповідь лектора, резонуючи запитаннями у чаті. Так, зокрема, було розглянуто тему «народження» сценарію, методів відбору та обробки матеріалу для сценарію, обрання жанру дитячого свята.

Окремо зупинилися на героях, яких нині залучають у якості дійових осіб для дитячих свят. Мова йшла про неординарних сучасних персонажів, як-от Фіксики, Трансформери тощо.

Учасників вебінару дуже цікавила тема репетицій. Тож лектор обґрунтувала свою позицію щодо того, як саме мають відбуватися репетиції в кожній віковій групі, чи потрібні генеральні репетиції тощо. Було запропоновано цікаві прийоми, якими можна скористатися, замінивши при цьому репетиції у звичному сенсі, наприклад ігри «Дефіле героїв», «Пантоміма» тощо.

Особливий тонус розмові надала тема сюрпризних моментів на святі. Марина КУЧЕРЕНКО поділилася цінним досвідом створення креативних несподіванок для малечі: йшлося і про незвичайного Діда Мороза, і про «сюрпризну» появу ялинки на святі, і про вражаючі атрибути-декорації. Ідеї створення цих сюрпризів можна сміливо використовувати в роботі вже зараз — вони неодмінно потішать дітлахів.

По-особливому щемливо та актуально «прозвучала» під час вебінару тема дітей-переселенців. Як засобами свята допомогти їм подолати вплив стресогенних чинників? Лектор навела кілька прикладів зі свого волонтерського досвіду, зокрема закцентувала увагу на важливому значенні такого явища, як плейбек-театр.

Ще до проведення вебінару, та й під час нього, надходили запитання від музичних керівників. На жаль, не на всі вдалося відповісти протягом однієї години. Однак ці запитання не залишаться без уваги. Відповіді на них обов’язково будуть надруковані в журналі «Музичний керівник». Отож слідкуйте за майбутніми публікаціями.

Сподіваємося, що вебінар на тему дитячого свята став ковтком свіжого повітря, поштовхом до творчості і нових креативних звершень для аудиторії, яка приєдналася до участі в ньому. Недарма цьому приділила особливу увагу лектор, закликавши музичних керівників плекати свої «крила» і дбати, аби вони виростали в кожного вихованця! Дякуємо натхненному лектору за заряд неймовірним позитивом, і до наступних зустрічей на цікавих вебінарах!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
92

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
422

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11230

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
21649

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді