Хто бачить світ яскравішим?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Жінки краще чують і у них більше розвинене сприйняття смаку і нюх, а чоловіки краще розрізняють дрібні деталі рухомих об'єктів.

У залежності від статі людина може бачити колір більш або менш яскравим.

Скажімо, якщо чоловік і жінка будуть дивитись на оранжевий колір, то чоловікові він видаватиметься більш червоним, ніж жінкам.  

Експерименти, які провели у Міському університеті Нью-Йорка, продемонстрували, що чоловікам важко також помічати тонкі відмінності у відтінках жовтого, зеленого і синього.

Такі відкриття були зроблені в ході експериментів, під час яких представникам обох статей показували спалахи світла. Чоловіки і жінки при цьому мали назвати побачений відтінок кольору.

За словами дослідника, професора Ізраеля Абрамова, різниця у сприйнятті не криється у структурі ока. А значить відповідь на це питання ― у діяльності мозку, який переробляє інформацію, отриману в результаті споглядання.

Дослідження також показало, що жінки краще чують і у них більше розвинене сприйняття смаку і нюх, а чоловіки краще розрізняють дрібні деталі рухомих об'єктів ― риса, яка, можливо, зробила наших предків гарними мисливцями.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282545

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
116

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді