Ознайомтеся з перебігом засідання та слідкуйте за новинами на «Педраді». Адже згодом, 7 листопада, відбудеться наступне засідання АПДО у короткому форматі.
ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» провела онлайн-засідання у короткому форматі, впродовж години, на форумі освітян України.
Це новий формат для АПДО. Донині були широкоформатні онлайн-зустрічі, які й надалі проводитимуться 1 раз на 2 місяці. Новий же формат засідань розрахований ні більш часті зустрічі ― один раз на місяць.
Перше засідання у короткому форматі відбулося успішно. На онлайн-зустрічі говорили про процес легалізації місцевих осередків ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» та затвердження розмірів членських внесків ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти та механізм їх внесення членських внесків (О. А. Кузьменко, відповідальний секретар ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти»).
Також було обговорено інформацію щодо листів, які правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» підготували та направили відповідно до рішення Координаційної ради.
Ознайомтеся з перебігом засідання та слідкуйте за новинами на «Педраді». Адже згодом, 7 листопада, відбудеться наступне засідання АПДО у короткому форматі.
2023 року КМУ схвалив Концепцію безпеки закладів освіти. Проаналізуємо, що передбачено нею та чого очікувати.
Переводите працівника на іншу посаду — дізнайтеся, як правильно оформити документацію
Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.