МОН пропонує переглянути затверджені ДержСанПіни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України висловило пропозиції щодо внесення змін до Державних санітарних норм та правил «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей».

Міністерство освіти і науки України висловило незгоду з новими Державними санітарними нормами та правилами «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей».

Відомство звернулося до міністра охорони здоров’я України Раїси Богатирьової з Листом Міністерства освіти і науки України від 25.09.2013 № 1/12-7801 , що містить пропозиції та застереження.

У ньому міністерство повідомляє про те, що новий документ суперечить Програмі економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» та ускладнює виконання Нових соціальних ініціатив Президента України «Діти — майбутнє України».

У міністерстві стверджують, що зазначений документ погоджений відомством за умови його подальшого доопрацювання та врахування усіх пропозицій.

«Остаточна редакція, що затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 01.08.2013 № 678 та зареєстрована 9 серпня 2013 року в Міністерстві юстиції України, до Міністерства освіти і науки не надходила», — йдеться у листі.

З огляду на це, МОН наполягає на внесенні змін у документ і на відтермінуванні набуття ним чинності з 1 вересня наступного року.

Нагадаємо, що нещодавно в Міністерстві охорони здоров’я України було проведено брифінг, у рамках якого відбулося обговорення нових положень Державних санітарних норм та правил «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді