МОН пропонує переглянути затверджені ДержСанПіни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України висловило пропозиції щодо внесення змін до Державних санітарних норм та правил «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей».

Міністерство освіти і науки України висловило незгоду з новими Державними санітарними нормами та правилами «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей».

Відомство звернулося до міністра охорони здоров’я України Раїси Богатирьової з Листом Міністерства освіти і науки України від 25.09.2013 № 1/12-7801 , що містить пропозиції та застереження.

У ньому міністерство повідомляє про те, що новий документ суперечить Програмі економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» та ускладнює виконання Нових соціальних ініціатив Президента України «Діти — майбутнє України».

У міністерстві стверджують, що зазначений документ погоджений відомством за умови його подальшого доопрацювання та врахування усіх пропозицій.

«Остаточна редакція, що затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 01.08.2013 № 678 та зареєстрована 9 серпня 2013 року в Міністерстві юстиції України, до Міністерства освіти і науки не надходила», — йдеться у листі.

З огляду на це, МОН наполягає на внесенні змін у документ і на відтермінуванні набуття ним чинності з 1 вересня наступного року.

Нагадаємо, що нещодавно в Міністерстві охорони здоров’я України було проведено брифінг, у рамках якого відбулося обговорення нових положень Державних санітарних норм та правил «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7119

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді