Охорона праці та безпека життєдіяльності у дошкільних закладах

Міністерство освіти і науки України надало інструктивно-методичні рекомендації щодо організації роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у дошкільних навчальних закладах.

Лист Міністерства освіти і науки України «Щодо організації роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у дошкільних навчальних закладах» від 23.09.2014 № 1/9-482 надіслано керівникам дошкільних навчальних закладів з метою організації роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у дошкільних навчальних закладах.

Відповідно до листа, зменшено кількість документів необхідних для організації цієї роботи. Також визначено, що керівник закладу може сам обирати номенклатуру внутрішньої документації, види її створення та розповсюдження.

Відповідальність за організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності працівників різних категорій і дітей покладено на керівника дошкільного навчального закладу, який повинен забезпечити:

  • планування заходів з охорони праці;
  • складання звітності за встановленими формами;
  • організацію контролю за дотриманням законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та безпеки життєдіяльності;
  • проведення профілактичної роботи щодо запобігання травматизму серед учасників освітнього процесу;
  • здійснення оперативного контролю за дотриманням вимог охорони праці усіма співробітниками закладу;
  • проведення інструктажів з охорони праці;
  • організацію навчання працівників дошкільного закладу з питань охорони праці та організація безпеки життєдіяльності дітей;
  • перевірку знань з охорони праці працівників закладу тощо.

Окрім того, кожний працівник дошкільного навчального закладу повинен володіти основними знаннями і вміннями з безпеки життєдіяльності: знати правила поведінки у небезпечних ситуаціях, вміти надавати першу медичну допомогу, визначати фактори можливого ризику в довкіллі.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді