Нагороджено переможців конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Конкурс «Ми — рок-зіркова школа!» від журналу «Учитель музичного мистецтва»: вітаємо ще одну команду переможців!

На початку жовтня редакція журналу «Учитель музичного мистецтва» відвідала живописний та гостинний куточок Приорільського краю — село Котовка Магдалинівського району Дніпропетровської області, щоб нагородити переможців конкурсу «Ми — рок-зіркова школа!».

Редактор-експерт журналу Наталія Вишинська завітала до Котовки, щоб познайомитися і поспілкуватися зі всіма, хто брав участь у створенні конкурсного святкового дійства, а головне — вручити їм диплом та подарунок від Цифрового видавництва Експертус. Валентина Какарека, учитель музичного мистецтва, та творча команда учнів 8–10-х класів Комунального закладу освіти КЗО «Котовський навчально-реабілітаційний центр «ДОР» здобули перше місце завдяки своїй постановці новорічного мюзиклу «Як Старшокласники з Моцартом Новий рік зустрічали».

Нагородження відбулося в урочистій піднесеній атмосфері під час святкового концерту, організованого в Котовському навчально-реабілітаційному центрі з нагоди Всесвітнього дня музики. На захід було запрошено почесних гостей — фахівців із Дніпропетровської обласної держадміністрації. Розгорнутий, насичений концерт містив найрізноманітніші номери — вокальні, декламаційні, танцювальні, з елементами театралізації і навіть логоритміки. Натхнення та старанність, із якими виступали артисти, неймовірно захопили і зворушили глядачів. Пронизливі враження весь час підсилювали думки про те, як це надзвичайно складно — працювати з особливими дітьми, і яким цінним є кожний досягнутий результат! Дітям вповні вдалося втілити творчий задум педагога, розкрити свій талант і подарувати присутнім нестримну радість.

Було очевидно, що для цих дітей музична, танцювальна, сценічна діяльність є звичною та улюбленою. Тож недивно, що вони так охоче — і так успішно! — взяли участь у постановці новорічного мюзиклу «Як Старшокласники з Моцартом Новий рік зустрічали». Педагоги центру з теплими усмішками згадували, як незвично було влаштовувати новорічне свято у форматі придворного балу, та ще й із Вольфгангом Амадеєм Моцартом на чолі. Проте справа була того варта — адже, як захоплено висловився один із дітей-учасників святкового дійства: «У всіх Новий рік із Дідом Морозом, а у нас — із Моцартом!».

Концерт у двох відділеннях пройшов немов на одному диханні, а за ним і щире спілкування у вільній, невимушеній обстановці. Уже під вечір, коли гості залишали просторе охайне подвір’я, у повітрі ніби весь час лунав рядок із пісні, яка є гімном Котовського НРЦ — «Ми радість нашим символом зробили!». Енергія любові та радості, що пронизує складну щоденну працю педагогів центру, заражає, надихає й надовго залишається в душі. Адже там, де усміхаються так тепло, співають і танцюють так охоче, а гостей зустрічають так привітно — там усі справи йдуть на лад і все вдається.

Нагадаємо, що конкурс «Ми — рок-зіркова школа!» було оголошено журналом «Учитель музичного мистецтва» і проведено з 15 січня по 15 березня цього року. Під час підведення підсумків конкурсу особливу увагу і прихильність поважного журі привернули одразу дві постановки новорічного мюзиклу «Як Старшокласники з Моцартом Новий рік зустрічали» — обом було присуджене перше місце. Автором іншої постановки є Іван Федоров, учитель музичного мистецтва та художньої культури, та творча команда учнів 6–8-х класів ДП СЗОШ І–ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов (м. Дубно, Рівненська обл.). Педагог та його вихованці завітали до Києва влітку, щоб отримати приз — вечерю із зіркою та запис на столичній студії звукозапису.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
116873

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7133

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді