Виховуємо патріотів змалку на матеріалі живопису Тараса Шевченка

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міський науково-практичний семінар для вихователів-методистів ДНЗ з досвідом роботи до 3-х років на тему «Патріотичне виховання дітей дошкільного віку (на матеріалі живопису Тараса Шевченка)» було проведено на базі дошкільного навчального закладу № 113 Дарницького району м. Києва.

На базі дошкільного навчального закладу № 113 Дарницького району м. Києва 27 листопада 2014 року було проведено міський науково-практичний семінар для вихователів-методистів ДНЗ з досвідом роботи до 3-х років на тему «Патріотичне виховання дітей дошкільного віку (на матеріалі живопису Тараса Шевченка)». Семінар організовано за сприяння Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. 

У роботі семінару взяли участь: Людмила Меленець, старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка; Владлена Мороз, методист районного науково-методичного центру Дарницького району Києва; Катерина Зайцева, представник Національного музею Тараса Шевченка; Яна Шевченко, заступник головного редактора журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», а також вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів столиці.

Відкрила семінар Владлена Мороз, представивши присутнім напрями роботи дошкільних закладів Дарницького району та виокремивши патріотичне виховання одним з найпріоритетніших наразі освітніх напрямів. Владлена Михайлівна наголосила, що в нинішніх складних соціально-політичних умовах, коли держава силами найкращих своїх синів бореться за свободу й відстоює національну гідність, дуже важливо з найменших років прищеплювати дітям цю національну гідність, ціннісне ставлення до рідної землі, її історії, традицій, розповідати про визначних митців, якими пишається Україна. Передусім — про геніального українського поета й художника Тараса Григоровича Шевченка.

Грунтовні напрацювання творчої групи педагогічного колективу ДНЗ № 113 з патріотичного виховання дошкільників на матеріалі життєвого й творчого шляху Тараса Шевченка представила Людмила Сомченко, вихователь-методист ДНЗ № 113. Зокрема, Людмила Борисівна поділилася з колегами досвідом організації та проведення в дошкільному закладі Шевченківських днів, надала рекомендації щодо роботи з дітьми за картинами та поезіями Тараса Шевченка. А ще продемонструвала створену в дошкільному закладі картинну галерею, присвячену художній творчості видатного митця, що є розвивальним осередком патріотичного виховання дітей.

Відтак присутні із захопленням переглянули «Екскурсію по галереї Тараса Шевченка». Компетентні екскурсоводи — маленькі вихованці ДНЗ № 113 — натхненно декламували рядки поезій Тараса Шевченка та, представляючи експонати картинної галереї, розповідали про найяскравіші моменти із життя художника.

Після перегляду екскурсії Катерина Марківна Зайцева розповіла присутнім про напрями діяльності Національного музею Тараса Шевченка, зокрема про заходи, які проводять для дітей. У ході розповіді Катерина Марківна зазначила, що наразі сегмент роботи з дітьми саме дошкільного віку охоплений недостатньо. Однак запевнила, що музей активно працює над розробленням цікавих і доступних дошкільникам заходів для ознайомлення з творчістю українського генія. 

Учасники семінару високо оцінили роботу педагогічного колективу ДНЗ № 113 та подякували організаторам заходу за чудові емоції й цікаві творчі ідеї.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2255

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
29

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24238

Завдання та обов’язки вчителя у посадовій інструкції за новим Профстандартом

З’ясуємо, які завдання й обов’язки визначають у посадовій інструкції вчителя закладу загальної середньої освіти. Врахуємо функції вчителя, визначені новим Професійним стандартом
25687

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді