Білоцерківська гімназія № 2 більше десяти років працює як експериментальний навчальний заклад у напрямі здоров’язбереження та профілактики девіантної поведінки.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Одним із найвагоміших результатів є зміна підходу до виховної роботи. Нині її лейтмотивом є саме здоров’язбереження.
Завдяки здоров’язбережувальним тренінгам вдається зорієнтувати учнів у правильному — здоровому — напрямі.
Тренінговий модуль для роботи з учнями
«Молодь обирає здоров’я»
МЕТА:
- сформувати в учнів уміння і навички ведення здорового способу життя, позитивне ставлення до нього.
ЗАВДАННЯ:
- визначити поняття «здоров’я»
- інформувати учнів про здоровий спосіб життя
- навчати учнів визначати життєві цінності, формувати в них відповідальне ставлення до своїх учинків
- визначити чинники, що впливають на стан здоров’я
- довести формулу «Бути здоровим — це модно»
- навчати учнів оцінювати ситуації ризику та приймати відповідальні рішення
- мотивувати учнів використовувати одержані знання і навички в житті
- навчати учнів створювати власну модель здорової особистості у формах презентації, портфоліо, есе тощо.
УЧАСНИКИ:
- 8-11 класи.
МОДУЛЬ СКЛАДАЄТЬСЯ З ТРЕНІНГІВ:
- Жити — здОрово!
- Моя позиція
- Мій вибір — здоров’я!
- Здоров’я — це не відсутність хвороби, здоров’я — це якість життя.
ПЕРІОДИЧНІСТЬ:
- раз на місяць.
КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ:
- 18-20 осіб.
МІСЦЕ:
- простора зала, стільці для всіх учасників розставлені кружка.
За матеріалами Людмили ШКУРАТ,
заступника директора з НВР гімназії № 2,
м. Біла Церква, Київська обл.,
ж. «Заступник директора школи»