Що таке індивідуальний освітній маршрут

Які особливості індивідуального освітнього маршруту обдарованої дитини

Індивідуальний освітній маршрут — це комплекс різнорівневих завдань, розроблених на засадах дитиноцентричного підходу до навчання.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Мета навчання за ІОМ:

ІОМ має вигляд диференційованого плану, що спеціально розроблений для конкретного учня як його індивідуальна навчальна програма відповідно до чинних стандартів змісту освіти.

ІОМ складає учитель, інколи — спільно з учнем і його батьками.

Звичною є практика участі старшокласників у складанні ІОМ. Учням початкових і середніх класів дорослі надають право вибору певних навчальних тем, методів тощо задля підтримання ініціативи.

Особливості ІОМ:

  • урахування індивідуальних особливостей та інтересів (запитів) обдарованої дитини
  • можливість розширення програмного матеріалу
  • розвиток ключових компетентностей — комунікативної, інформаційної, пізнавальної, самоосвітньої
  • зміна ролі вчителя (учитель — наставник, тьютор, консультант, координатор)
  • супровід особистісного розвитку дитини.

Читайте

У статті «Обдарована дитина: індивідуальний освітній маршрут»:

  • Як скласти індивідуальний освітній маршрут обдарованого учня
  • Як використовувати онлайн-платформи в роботі за ІОМ
  • Діагностика «Карта обдарованості»
  • Опитувальник «Оцінювання загальної обдарованості»
  • Приклад Плану занять за індивідуальним освітнім маршрутом учня

Особливості обдарованої дитини:

психологічні

  • яскрава уява, у якій вимисел і реальність зливаються воєдино

  • перебільшені страхи і вразливість

  • цікавість і допитливість

поведінкові

  • добре розвинене почуття гумору

  • обожнювання протиріч, гри слів тощо

  • спроби вирішувати непосильні проблеми

  • перебивання дорослих, недослуховування відповіді на поставлене запитання (оскільки подобається самостійно «докопуватись» до суті)

  • розмаїтість інтересів

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді