Індивідуальний освітній маршрут — це комплекс різнорівневих завдань, розроблених на засадах дитиноцентричного підходу до навчання.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Мета навчання за ІОМ:
- задовольнити запити учня
- підвищити якість знань, умінь
- зекономити час.
ІОМ має вигляд диференційованого плану, що спеціально розроблений для конкретного учня як його індивідуальна навчальна програма відповідно до чинних стандартів змісту освіти.
ІОМ складає учитель, інколи — спільно з учнем і його батьками.
Звичною є практика участі старшокласників у складанні ІОМ. Учням початкових і середніх класів дорослі надають право вибору певних навчальних тем, методів тощо задля підтримання ініціативи.
Особливості ІОМ:
- урахування індивідуальних особливостей та інтересів (запитів) обдарованої дитини
- можливість розширення програмного матеріалу
- розвиток ключових компетентностей — комунікативної, інформаційної, пізнавальної, самоосвітньої
- зміна ролі вчителя (учитель — наставник, тьютор, консультант, координатор)
- супровід особистісного розвитку дитини.
Особливості обдарованої дитини:
психологічні |
| |
| ||
| ||
поведінкові |
| |
| ||
| ||
| ||
|