Курс «Дитина в стресовій ситуації: психологічна допомога» розроблений спеціально для практичних психологів системи освіти. Його тема продиктована військовими діями в країні. Від жахіть війни потерпають не лише переселенці, біженці чи військові: серед постраждалих є багато дітей. Вони потребують системної психологічної допомоги.
Складіть ІСПИТ з курсу і отримайте сертифікат
Головне завдання курсу — надати практичним психологам систематизовану наукову інформацію про стрес та специфіку його впливу на дитину, рекомендації, як допомогти дитині подолати його.
Автор курсу — доцент кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО, канд. псих. наук Ольга Байер
- За умови успішного завершення ви отримаєте сертифікат.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
- Участь у дистанційному курсі можуть взяти лише передплатники журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» або комплекту «Зразковий дошкільний заклад»
- Заявки разом із квитанцією про передплату приймаються з 15 січня по 15 червня 2018 року
Зміст дистанційного курсу
Курс «Дитина в стресовій ситуації: психологічна допомога» покликаний допомогти практичним психологам системи освіти на місцях оволодіти знаннями й навичками, усвідомити свою роль у подоланні кризових станів у дітей та дорослих, навчитися надавати вчасну й професійну допомогу.
Після успішного закінчення курсу ви:
- розумітимете поняття «стрес», «стресор», «посттравматичний стресовий розлад».
- розрізнятимете види стресів, визначатимуть «стресори» та їх критерії
- добиратимете необхідний діагностичний інструментарій для оцінки перебігу дитячого стресу на фізичному, психологічному та поведінковому рівнях
- зможете надавати первинну психологічну допомогу у стресовій ситуації дітям і дорослим
- організовуватимете психологічний супровід дитини у стресовому стані та у разі ПТСР
- зможете надати рекомендації педагогам і батькам щодо симптомів наявності стресу у дитини та заходів для його подолання.
Навчальний план
Курс «Дитина в стресовій ситуації: психологічна допомога» — це:
- 58 годин
- 7 тем упродовж року.
Після кожної теми — тестові та практичні завдання для самодіагностики.
Після закінчення курсу — контрольна роботу, за результатами якої ви можете отримати сертифікат.
Навчальний план курсу
№ | Тема | Журнал |
МОДУЛЬ І | НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ДИТЯЧОГО СТРЕСУ | |
1 | Проблема надання психологічної допомоги дітям у стресовій ситуації в закладах дошкільної освіти. | 2 |
2 | Поняття «стрес», «стресор», «посттравмуючий синдром» у наукових дослідженнях психологічної науки й медицини. | 4 |
3 | Екстремальні чинники в кризовій ситуації, їх вплив на психіку людини. | 5 |
4 | Особливості перебігу дитячого стресу в екстремальних умовах на фізичному, психологічному та поведінковому рівнях | 6 |
Тестове завдання для самодіагностики | ||
МОДУЛЬ ІІ | ПРАКТИКА НАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ПОСТРАЖДАЛИМ У СТРЕСОВІЙ СИТУАЦІЇ | |
5 | Діагностування стресових станів дитини: інструментарій та інтерпретація | 8 |
6 | Надання первинної психологічної допомоги постраждалим у стресовій ситуації | 9 |
7 | Психологічна допомога й супровід дитини у стані ПТС | 10,11 |
Ситуаційне практичне завдання для самодіагностики | ||
Підсумкова контрольна робота |
Умови навчання
Якщо хочете скористатися пропозицією журналу й підвищити кваліфікацію за навчальним курсом «Дитина в стресовій ситуації: психологічна допомога», виконайте такі умови:
- станьте річним передплатником журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» або передплатником комплекту «Зразковий дошкільний заклад»
- заповніть усі поля реєстраційної форми слухача курсу та разом із копією квитанції про річну передплату журналу надішліть її на електронну адресу psyholog@Експертус.com.ua до 1 березня 2018 року
- вивчіть матеріали кожної теми, які протягом року будуть опубліковані в журналі «Практичний психолог: Дитячий садок»
- виконайте дві поточні та підсумкову контрольні роботи у визначені строки.
Зауважте!
Оцінює виконані контрольні роботи автор курсу. Редакція є лише інформаційним посередником між автором курсу та слухачами. Контрольні роботи оцінюють за системою «зараховано/не зараховано».
Виконану підсумкову контрольну роботу кожного слухача оцінюють лише за умови виконання поточних контрольних завдань.