Педагогіка розуміння: тренінг для вихователів

Базові потреби дитини — психологічна основа взаємин між нею та педагогом. Які ці потреби і як організувати освітній процес із їх урахуванням — у тренінгу для вихователів

Освітній процес творять разом педагоги й діти — ця теза в основі педагогічного процесу, який забезпечує реалізацію педагогіки розуміння. Практика її реалізації передбачає врахування:

  • потреб
  • бажань
  • можливостей дітей.

Проведіть із педагогами заняття «Практика реалізації педагогіки розуміння».

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Під час лекцій-презентацій тренер ознайомлює учасників зі:

  • специфікою педагогічних взаємин з дошкільниками
  • базовими потребами дитини, які важливо врахувати під час взаємодії з нею
  • основними компетенціями, що складають професійну компетентність педагога.

Під час практичних завдань педагоги:

  • вправляються у визначенні основних характеристик освітнього процесу на засадах педагогіки розуміння
  • формують навички діяльності щодо організації такого освітнього процесу
  • здійснюють самоаналіз власної взаємодії з дітьми.

Педагогіка розуміння: тренінг для вихователівСкачайте конспект тренінгу та дидактичні матеріали до нього

Практика реалізації педагогіки розуміння

План

Тематика та мета роботи

Форми роботи

Форми відображення

Дидактичні матеріали
й обладнання

Основні аспекти реалізації педагогіки розуміння в освітньому процесі

Мета: визначити особливості організації освітнього процесу
з урахуванням потреб кожної дитини

Вправа у групах «Лото»

Утворені пари карток, на яких співвіднесені характеристики освітнього процесу та діяльність педагогів щодо організації освітнього процесу

Роздатковий матеріал — картки, на яких записані характеристики освітнього процесу та діяльність педагогів щодо його організації

Педагогічні взаємини педагога
й дитини

Мета: формувати у вихователів розуміння специфіки педагогічних взаємин

Лекція-презентація

Мультимедійна презентація,
картки-слайди

Базові потреби дитини

Мета: розширити знання педагогів стосовно базових потреб дитини
у контексті формування
її особистісних якостей

Лекція-презентація, перегляд
та аналізування відеоматеріалу

Аналіз спостережень

Відеоматеріал, бланки для фіксування спостережень

Компетентності педагога

Мета: конкретизувати зовнішні
та внутрішні аспекти професіоналізму педагога

Інформаційне повідомлення, вправа у групах «Педагогічний кейс»

Карта-«кейс»

Паперові стрічки-пазли: смужки паперу
з назвами компетенцій та їх трактуванням

Самоаналіз педагогічної діяльності

Мета: спонукати педагогів
до рефлексії власної педагогічної діяльності та націленості
на професійний розвиток

Рефлексія

Анкета

Анкети для рефлексії

За матеріалом Інни Кіндрат,
вихователя-методиста Рівненського навчально-виховного комплексу № 1, канд. пед. наук,

ж. «Вихователь-методист дошкільного закладу»



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді