Згідно з пунктом 12 глави 2 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5, до особових справ, що формуються впродовж усього часу роботи посадової особи в установі, групують такі документи:
- внутрішній опис документів справи
- заява про прийняття на роботу (контракт)
- направлення або подання
- особовий листок з обліку кадрів
- автобіографія
- документи про освіту (копії)
- копії або витяги з розпорядчих документів (наказів, розпоряджень) про призначення, переведення на посаду, звільнення працівника тощо
- доповнення до особового листка з обліку кадрів
До особової справи не включають копії наказів, розпоряджень про стягнення, заохочення, зміну прізвища тощо. Такі відомості фіксують у доповненні до особового листка з обліку кадрів або трудовій книжці.
Не включають до особових справ також документи, якими працівник керується під час виконання покладених на нього обов’язків, наприклад посадову інструкцію, інструкції з охорони праці. Оригінали цих документів зберігають в окремих справах, що передбачають у номенклатурі справ.
Згідно з пунктом 5.4 Положення про розробку інструкцій з охорони праці, затвердженого наказом Комітету по нагляду за охороною праці від 29.01.1998 № 9 (далі — Положення), інструкції видаються працівникам на руки безпосередніми керівниками робіт під розпис у журналі реєстрації інструктажів з питань охорони праці під час проведення первинного інструктажу або вивішуються на його робочому місці. Окрім того, повний комплект інструкцій зберігається у доступному для працівників місці, визначеному керівником структурного підрозділу (служби) охорони праці закладу з урахуванням забезпечення простоти та зручності ознайомлення з ними працівників (п. 5.5 Положення).
Отже, в особовій справі педагогічного працівника посадові інструкції та інструкції з охорони праці зберігати не потрібно.