Створюємо імідж навчального закладу: починаємо з наказу

Для того, аби про ваш навчальний заклад знали не з випадкових чуток, варто цілеспрямовано формувати імідж вашої школи

Зазвичай у навчального закладу паралельно існує три види іміджу:

  • ідеальний, у якому – ваші прагнення і плани на майбутнє
  • дзеркальний, що відображає уявлення колективу про навчальний заклад як місце роботи та про його роль в суспільному житті
  • реальний, де проявляється справжнє ставлення представників різних соціальних груп до навчального закладу.

Завдання PR-фахівців – наблизити реальний імідж до ідеального.

Завдання директора школи – організувати творчу групу з формування іміджу. Для цього необхідно оформити відповідні локальні документи, зокрема:

  • наказ керівника навчального закладу про створення творчої групи з формування іміджу навчального закладу
  • положення про творчу групу з формування іміджу навчального закладу
  • перспективний план роботи творчої групи з формування іміджу навчального закладу

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

У наказі директор школи:

  • призначає керівника і членів творчої групи
  • ставить завдання керівнику, членам творчої групи та іншим працівникам
  • установлює терміни виконання

Пам’ятайте

Створення іміджу є невід’ємною складовою загальної маркетингової стратегії навчального закладу. Образ формують не лише члени творчої групи, а й кожен працівник. Тільки за умови залучення кожного учасника навчально-виховного процесу до цієї роботи імідж може стати реальною конкурентною перевагою навчального закладу.

Створюємо імідж навчального закладу: починаємо з наказуСкачайте

Приклад наказу про створення творчої групи з формування іміджу навчального закладу



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді