Зазвичай у навчального закладу паралельно існує три види іміджу:
- ідеальний, у якому – ваші прагнення і плани на майбутнє
- дзеркальний, що відображає уявлення колективу про навчальний заклад як місце роботи та про його роль в суспільному житті
- реальний, де проявляється справжнє ставлення представників різних соціальних груп до навчального закладу.
Завдання PR-фахівців – наблизити реальний імідж до ідеального.
Завдання директора школи – організувати творчу групу з формування іміджу. Для цього необхідно оформити відповідні локальні документи, зокрема:
- наказ керівника навчального закладу про створення творчої групи з формування іміджу навчального закладу
- положення про творчу групу з формування іміджу навчального закладу
- перспективний план роботи творчої групи з формування іміджу навчального закладу
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
У наказі директор школи:
- призначає керівника і членів творчої групи
- ставить завдання керівнику, членам творчої групи та іншим працівникам
- установлює терміни виконання
Пам’ятайте
Створення іміджу є невід’ємною складовою загальної маркетингової стратегії навчального закладу. Образ формують не лише члени творчої групи, а й кожен працівник. Тільки за умови залучення кожного учасника навчально-виховного процесу до цієї роботи імідж може стати реальною конкурентною перевагою навчального закладу.
Скачайте
Приклад наказу про створення творчої групи з формування іміджу навчального закладу