Близько третини українців не володіють іноземними мовами

68% українців вказали, що мають знання принаймні однієї іноземної мови, хоча часто ці знання не є глибокими

Рівень володіння іноземними мовами

Як провести тарифікацію педагогів

32% дорослого населення України не володіє жодною іноземною мовою.

Таку інформацію зазначено у звіті дослідження Київського міжнародного інституту соціології.

Відповідно до результатів опитування, 68% українців вказали, що мають певні знання принаймні однієї іноземної мови, хоча часто ці знання не є глибокими.

Зокрема з них 51% українців зазначили, що мають деякі знання англійської мови, але детальніший аналіз показує, що тільки 23% можуть читати, писати і спілкуватися цією мовою на побутовому і навіть на професійному рівнях.

«Взагалі не володіють іноземними мовами на будь-якому рівні майже третина дорослих жителів України — 31.8% (в опитуванні не враховувалась російська мова, лише англійська, польська, турецька, угорська, іспанська, французька та німецька мови)», — повідомляється в опублікованому матеріалі результатів.

Окрім того, більше 60% українців вказали, що в них немає потреби у знанні іноземної мови для професійної діяльності.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Проте понад половини опитаних (56% респондентів) зазначили, що мають бажання підвищувати свій рівень знання іноземної мови.

Загалом, за результатами дослідження, українців можна поділити на умовні чотири категорії щодо вивчення іноземної мови:

  • мають бажання і потребу (28%);
  • мають лише бажання (28%);
  • не мають бажання, але є потреба (2%);
  • не мають ні бажання, ні потреби (42%).

Зауважимо, що знання іноземної мови є вищими серед більш молодих, освіченіших та заможніших людей.

Зокрема, відносно більше поширення володіння іноземними мовами спостерігається у містах з населенням 500 тисяч і більше (77%) і столиці — 84%.

Переважаюча кількість респондентів поділяє думку, що вивчати іноземні мови потрібно в молодому віці. Більшість (63%) вважає, що треба починати вчити іноземну мову у віці 5–7 років.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
2314

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81819

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77132

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53757

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19171

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді