Відповідь
Малі форми активного відпочинку є одними з організаційних форм фізкультурно-оздоровчої роботи у закладі дошкільної освіти. Їх використовують під час організації освітнього процесу, щоб:
- зменшити втомлюваність
- відновити працездатність.
У листі МОН України «Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах» від 02.09.2016 № 1/9-456 виокремлені такі малі форми активного відпочинку:
| Форма | Застосування | Тривалість |
- фізкультурні паузи (динамічні перерви)
| - проводять у перерві між малорухливими видами діяльності та організованими заняттями
- залучають дітей до виконання нескладних рухових вправ, рухливих ігор
| до 10 хв. |
| | - проводять під час організованих навчально-пізнавальних занять, пов’язаних із тривалими статичними навантаженнями під час посиленої інтелектуальної, предметно-практичної, художньої діяльності
- розроблюють короткотривалі комплекси фізичних вправ, що дають можливість зменшити втомлюваність дітей, відновити їхню працездатність для подальшої успішної роботи
- вводять до комплексів 3-4 вправи, кожна з яких повторюється по 4-6 разів
| 1–2 хв. |
12 запитань і відповідей про атестацію
Сценарій до Дня святого Миколая для дітей середньої групи дитячого садка
Сценарій свята Миколая на сучасний лад для дітей старшого дошкільного віку за мотивами твору Наталки Малетич «Пошта Святого Миколая»
Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
Картотека дидактичних ігор — інструмент ефективної організації освітньої діяльності в дитсадку. Картотека систематизує, впорядковує і оптимізує розвивальну роботу вихователя з дітьми. Як створити картотеку та приклади її впорядкування — у статті.
До Дня дошкілля пропонуємо короткий огляд «історії життя» професії вихователя крізь призму історії дошкільної освіти