Які малі форми активного відпочинку застосовують у дошкільному закладі

3879

Запитання

Що таке малі форми активного відпочинку, які вони є і навіщо їх застосовують у дошкільному закладі?

Відповідь

Малі форми активного відпочинку є одними з організаційних форм фізкультурно-оздоровчої роботи у закладі дошкільної освіти. Їх використовують під час організації освітнього процесу, щоб:

  • зменшити втомлюваність
  • відновити працездатність.

У листі МОН України «Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах» від 02.09.2016 № 1/9-456 виокремлені такі малі форми активного відпочинку:

Форма

Застосування

Тривалість

  • фізкультурні паузи (динамічні перерви)
  • проводять у перерві між малорухливими видами діяльності та організованими заняттями
  • залучають дітей до виконання нескладних рухових вправ, рухливих ігор

до 10 хв.

  • фізкультурні хвилинки
  • проводять під час організованих навчально-пізнавальних занять, пов’язаних із тривалими статичними навантаженнями під час посиленої інтелектуальної, предметно-практичної, художньої діяльності
  • розроблюють короткотривалі комплекси фізичних вправ, що дають можливість зменшити втомлюваність дітей, відновити їхню працездатність для подальшої успішної роботи
  • вводять до комплексів 3-4 вправи, кожна з яких повторюється по 4-6 разів

1–2 хв.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2206

Основи фінансової грамотності — дошкільникам

Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
3565