Як проводять реабілітацію дітей дошкільного віку після хвороб

746

Запитання

Як відбувається реабілітація дітей, які повернулися в дошкільний навчальний заклад після захворювань? Скільки вона триває?

Відповідь

У дітей дошкільного віку, які перенесли гострі респіраторні захворювання, грип, ангіну, пневмонію тощо, і повернулися до ДНЗ, мають змінені:

  • функціональний стан серцево-судинної, дихальної, нервової систем
  • показники крові.

Після перенесених хвороб дітям притаманні:

  • швидка стомлюваність
  • блідість шкірних покривів
  • пітливість
  • зниження апетиту
  • погіршення сну
  • дратівливість
  • інші функціональні порушення.

Такий стан триває у середньому від 3-х до 6-ти тижнів.

Тривалість реабілітаційного періоду залежить від:

  • ступеня важкості перенесеного захворювання
  • характеру лікування
  • строків виписки.

Лікар ДНЗ залежно від діагнозу дітей:

  • визначає у режимі дня особливі:

– заходи оздоровлення

– харчування

– фізичне виховання

– строки проведення занять (тимчасові «відводи»)

  • розробляє:

– індивідуальний календар профілактичних щеплень

– спеціальні лікувально-оздоровчі процедури.

Під час реабілітаційного періоду зазвичай проводять динамічні спостереження. Причому це завдання не суто для медичних працівників. Під час реабілітації за дітьми спостерігають:

  • вихователі
  • інструктор з фізкультури
  • інструктор з плавання
  • музичний керівник.

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Організація роботи з охорони праці в закладах освіти

Завдання керівника з охорони праці в закладі освіти, зразок наказу про перегляд інструкцій з охорони праці, як провести інструктаж з охорони праці педагогічних працівників у дистанційному форматі. Про все це і більше читайте у статті.
76224

Тиждень безпеки в ЗДО: планування

Тиждень безпеки дитини є важливим для систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Тому доцільно організувати комплексну роботу, передбачаючи взаємодію всіх учасників освітнього процесу
104702