ДСЯО сформувала ознаки «зразкового» дитячого садка

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Держслужба якості освіти сформувала критерії для «зразкового» дитячого садка

Ознаки «зразкового» дитячого садка

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

У Державній службі якості освіти розробили ознаки «зразковості» закладу дошкільної освіти в аспекті захисту прав дитини.

Відповідну інформацію опублікували на Facebook-сторінці ДСЯО. 

Серед основних маркерів «зразкового» дитячого садка:

  • заклад функціонує як цілісна, злагоджена система;
  • діти щасливі, допитливі та здорові;
  • у закладі створено умови для реалізації здібностей, інтересів, потреб і всебічного розвитку кожної дитини;
  • забезпечено індивідуальну зону творчого розвитку кожної дитини, кожного працівника, спираючись на їхні якості та здібності, індивідуальну траєкторію розвитку;
  • у дітей сформовано життєві компетентності та дошкільну особистісну зрілість перед вступом до школи за державним стандартом дошкільної освіти (Базовим компонентом дошкільної освіти);
  • у закладі створено умови для здорового способу життя, фізичного й психоемоційного розвитку, панує атмосфера довіри і взаємоповаги усіх учасників освітнього процесу;
  • забезпечено якісний інформаційно-методичний, управлінський, педагогічний супровід діяльності закладу;
  • забезпечено доступ до новітніх засобів та освітніх технологій у дошкільній освіті;
  • батьки довіряють закладу і є активними;
  • створено дієву та прозору систему фінансування діяльності закладу;
  • створено дієву внутрішню систему забезпечення якості освіти.

Окрім того, у Держслужбі наголосили, що зразковий заклад «безумовно втілює завдання дошкільної освіти, визначені законодавством»:

  • зберігати та зміцнювати фізичне, психічне і духовне здоров’я дитини;
  • виховувати у дітей любов до України, шанобливе ставлення до родини, повагу до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй та народів, свідоме ставлення до себе, оточення та довкілля;
  • формувати особистість дитини, розвивати її творчі здібності, набуття нею соціального досвіду;
  • виконувати вимоги Базового компонента дошкільної освіти, забезпечувати соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту;
  • здійснювати соціально-педагогічний патронат сімей.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76862

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8363

Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання: цілі, зміст, алгоритми

Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки затвердив КМУ 7 червня 2024 року. Основне про Стратегію читайте у статті.
51454

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді