У відомстві висловили задоволення позитивною динамікою оцінки дистанційного навчання
![Відношення до дистанційного навчання в Україні значно покращилось МОН про дистанційне навчання](/images/news/2021/dystanciika3_2021_Pedrada.jpg)
Організація дистанційного навчання: як поліпшитиУ Міністерстві освіти і науки України повідомили про результати проведеного моніторингу, які задовольнили відомство та свідчать про позитивну динаміку оцінки учнями організації дистанційного навчання в країні.
Таку інформацію зазначив міністр освіти Сергій Шкарлет, посилаючись на результати опитування проведеного Державною службою якості освіти.
В освітньому відомстві коментують, що за даними опитування, в оцінках учнів якості організації дистанційного навчання спостерігається впевнена позитивна динаміка.
«МОН здійснює постійний моніторинг якості дистанційної освіти. Результати, які ми отримали сьогодні, значно відрізняються від тих, що були в березні-квітні минулого року», — наголосив очільник Міносвіти.
Власна шкільна соцмережа, централізований освітній процес, архів документів, можливість моніторити якість освіти в закладі — усе це про освітню платформу НUMAN.
Окрім того, 70% учнів задоволені організацією дистанційного навчання. Порівняно з минулим роком цей показник зріс на 15%.
Понад 70% здобувачів освіти в закладах фахової передвищої та вищої освіти вважають рівень організації освітнього процесу в ІІ семестрі 2020/21 навчального року «значно кращим».
⇒ Дистанційне навчання має бути поєднано в онлайн і офлайн формах
65% респондентів позитивно оцінили організацію освітнього процесу, якість надання освітніх послуг закладами, а також результати навчання.
«Для нас важливо, що ефективність дистанційного навчання з кожним моніторингом отримує дедалі вищі позитивні показники. Ми продовжуємо вдосконалювати інструменти дистанційної освіти й прагнемо максимального задоволення потреб і педагогів, і здобувачів», — зауважив Сергій Шкарлет.
Дистанційне навчання поєднано з навчанням офлайн. Більшість учнів уже звикли, але у декого такий режим й досі викликає труднощі. Як заспокоїти дітей і допомогти їм не закинути вдома навчання. Особливості навчання вдома залежно від віку та психологічного типу дітей
Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
Виховати школярів із високим творчим потенціалом — завдання педагога. В майбутньому такі школярі здатні приймати рішення, генерувати нові ідеї, знаходити вихід в мінливих, не завжди комфортних обставинах. Дізнайтеся, як за допомогою інноваційних технологій, виховувати в учнів творчі здібності
Презентацію можна продемонструвати на екрані для всієї аудиторії, надіслати особисто та навіть додати у свій блог. У будь-якому випадку педагог прагне зробити її гарною, а отже витрачає на це багато часу. Скористайтеся порадами, щоб оформити презентацію швидко та якісно
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця.