Більшість учнів задоволені дистанційним навчанням

У відомстві висловили задоволення позитивною динамікою оцінки дистанційного навчання

МОН про дистанційне навчання

Організація дистанційного навчання: як поліпшитиУ Міністерстві освіти і науки України повідомили про результати проведеного моніторингу, які задовольнили відомство та свідчать про позитивну динаміку оцінки учнями організації дистанційного навчання в країні.

Таку інформацію зазначив міністр освіти Сергій Шкарлет, посилаючись на результати опитування проведеного Державною службою якості освіти.

В освітньому відомстві коментують, що за даними опитування, в оцінках учнів якості організації дистанційного навчання спостерігається впевнена позитивна динаміка.

«МОН здійснює постійний моніторинг якості дистанційної освіти. Результати, які ми отримали сьогодні, значно відрізняються від тих, що були в березні-квітні минулого року», — наголосив очільник Міносвіти.

Власна шкільна соцмережа, централізований освітній процес, архів документів, можливість моніторити якість освіти в закладі — усе це про освітню платформу НUMAN.

Окрім того, 70% учнів задоволені організацією дистанційного навчання. Порівняно з минулим роком цей показник зріс на 15%.

Понад 70% здобувачів освіти в закладах фахової передвищої та вищої освіти вважають рівень організації освітнього процесу в ІІ семестрі 2020/21 навчального року «значно кращим».

Дистанційне навчання має бути поєднано в онлайн і офлайн формах

65% респондентів позитивно оцінили організацію освітнього процесу, якість надання освітніх послуг закладами, а також результати навчання.

«Для нас важливо, що ефективність дистанційного навчання з кожним моніторингом отримує дедалі вищі позитивні показники. Ми продовжуємо вдосконалювати інструменти дистанційної освіти й прагнемо максимального задоволення потреб і педагогів, і здобувачів», — зауважив Сергій Шкарлет.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця.
91610

Навчання дітей вдома: поради від психологині Світлани Ройз

Дистанційне навчання поєднано з навчанням офлайн. Більшість учнів уже звикли, але у декого такий режим й досі викликає труднощі. Як заспокоїти дітей і допомогти їм не закинути вдома навчання. Особливості навчання вдома залежно від віку та психологічного типу дітей
8351

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
5064

Інноваційні технології: як розвивати творчі здібності учнів

Виховати школярів із високим творчим потенціалом — завдання педагога. В майбутньому такі школярі здатні приймати рішення, генерувати нові ідеї, знаходити вихід в мінливих, не завжди комфортних обставинах. Дізнайтеся, як за допомогою інноваційних технологій, виховувати в учнів творчі здібності
9342

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді