МОН у листі рекомендує навчальним закладам повернутись до дистанційного навчання
Організовуємо дистанційне навчання за новим положенням
Міністерство освіти і науки розіслало керівникам навчальних закладів лист з рекомендаціями щодо вживання невідкладних заходів, спрямованих на збереження здоров'я дітей та належну організацію освітнього процесу, а також заклик до переходу на дистанційне навчання.
«У зв`язку зі зниженням температури повітря та зважаючи на складні погодні умови Міністерство освіти і науки України рекомендує вжити невідкладних заходів, спрямованих на збереження здоров`я дітей та належну організацію освітнього процесу.
Що зробити, щоб контроль став для вас не формальним, а дієвим інструментом для визнання результатів діяльності?
Просимо розглянути можливість організації навчання учнів з використанням технології дистанційної освіти, інтернет-ресурсів; провести серед учасників освітнього процесу роз`яснювальну роботу щодо попередження переохолодження, техніки безпеки тощо», — зазначають у МОН України.
Зокрема, у тексті повідомляється, що згідно з пунктом 7 V Санітарного регламенту при надзвичайних погодних умовах засновники закладу освіти можуть самостійно ухвалити рішення про тимчасове призупинення навчання.
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця.
У наш час вчителям часто доводиться проводити заняття у дистанційному форматі. Підготували кілька порад, які допоможуть підвищити успішність та покращити якість занять
Дистанційне навчання поєднано з навчанням офлайн. Більшість учнів уже звикли, але у декого такий режим й досі викликає труднощі. Як заспокоїти дітей і допомогти їм не закинути вдома навчання. Особливості навчання вдома залежно від віку та психологічного типу дітей
Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
Виховати школярів із високим творчим потенціалом — завдання педагога. В майбутньому такі школярі здатні приймати рішення, генерувати нові ідеї, знаходити вихід в мінливих, не завжди комфортних обставинах. Дізнайтеся, як за допомогою інноваційних технологій, виховувати в учнів творчі здібності