Семінар-практикум «Моніторинг якості освіти: кваліметрична модель експертної оцінки»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тематичний напрям «Експертус Освіта» запрошує вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів, методистів з дошкільної освіти методичних кабінетів (центрів) в взяти участь у семінарі-практикумі «Моніторинг якості освіти: кваліметрична модель експертної оцінки», який відбудеться 11 квітня 2016 року

Питання моніторингу якості освіти та обов’язкового виконання дошкільними навчальними закладами державних вимог до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, обговорюється давно. У листі МОН України «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» від 06.11.2015 № 1/9-535 надано відповідні методичні рекомендації. Проте педагоги нині стикаються з труднощами під час такого моніторингу. Практично освоїти методику використання кваліметричної моделі та набути досвіду моніторингових досліджень Ви можете на нашому семінарі-практикумі

 МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ:

КВАЛІМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ ЕКСПЕРТНОЇ ПОВЕДІНКИ

11 квітня 2016 року, Київ

Семінар проводиться за участю Ірини Карабаєвої — старшого наукового співробітника лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, та редакцій видань Експертус Освіта

Для кого:

Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів, методисти з дошкільної освіти методичних кабінетів (центрів)

У ПРОГРАМІ:

  • Кваліметрія як інструмент моніторингових досліджень
  • Вивчення компетенцій дітей старшого дошкільного віку: особливості кваліметричного підходу
  • Оцінювання компетенцій дітей старшого дошкільного віку за кваліметричною моделлю (тренінгові заняття):

          - освоєння методики вивчення компетенцій дошкільника — особистісно-оцінної, соціально-комунікативної, художньо-продуктивної, мовленнєвої

          - опрацювання отриманих результатів

          - заповнення протоколів оцінювання досліджених компетенцій

          - введення даних протоколів у програму

  • Робота з електронним варіантом кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ ― 500 грн. (з ПДВ)

Передплатникам видань Цифрового видавництва Експертус та членам Асоціації
працівників дошкільної освіти за умови оплати до 21 березня ― 450 грн. (з ПДВ)

 Для слухачів передбачено:

  • комплект навчально-методичних матеріалів (нормативні документи; методичні рекомендації щодо організації моніторингових досліджень; інструментарій для вивчення компетенцій старших дошкільників. зокрема завдання для дітей та бланки протоколів; інші допоміжні матеріали)
  • СЕРТИФІКАТ, що підтверджує участь у семінарі-практикумі
  • кава-пауза

Докладна інформація — у Департаменті освітніх програм Експертус

seminar@Експертус.com.ua, shop.Експертус.ua, 0 44 586 56 06, callback 0 800 212 012

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП: нові вимоги до формування

Із 1 вересня 2025 року діють нові вимоги до організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в дитсадку. Розглянемо, хто входить до складу команди супроводу, як організувати її роботу та як вона має функціонувати
14

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1070

Програма «Впевнений старт»: гайд для педагогів, що працюють з дошкільниками

Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
88

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді