Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Діти наділені особливим даром — вони сприймають навколишній світ на рівних, вважаючи, що тварини, дерева, предмети можуть розмовляти, відчувати, думати. От і народжуються шедеври на кшталт: «Сьогодні я гратимусь ведмедиком, бо лялька поїхала у відпустку». Ми, дорослі, зачувши такі монологи, лише усміхаємося, а дитина продовжує фантазувати. Тож у цьому числі журналу пропонуємо вам разом з вихованцями озброїтися лупою й вирушити на пошуки казки — чарівної пігулки від поганого настрою.
Щоб активізувати дитячу уяву, реалізуйте літературний проект «Шукаємо казку». Казки, які дібрали автори журналу, не лише збагатять знання дітей, а й допоможуть утвердити їх в ідеї, що казки живуть серед нас, головне — вчасно їх розшукати.
У журналі — календарне й перспективне планування; описи ігор, вправ та інших форм роботи з дітьми під час проживання тематичних днів.
Кольорові сторінки першого числа містять такі матеріали:
- асоціативна карта «Казко, де ти?» та завдання для аудиту «Як зберегти казку?»;
- майстер-класи з виготовлення ляльок для театру (з пластикових стаканчиків) і будиночка з квасолі для лісовичка;
- ілюстрація для обговорення, створена за змістом кількох казок про речі, які нас оточують.
Українську народну казку про ріпку знають і діти, і дорослі. В інших народів, виявляється, є дуже схожа оповідка. Щоправда, не про ріпку, а про її меншу «сестричку» — редиску. У цій казці із непіддатливим овочем «мірялися силами» кролик, єнот, півник і пацючок. Ознайомте дітей із англійською версією «The big radish» добре відомої їм історії. Дайте змогу помацати, оглянути редиску, погратися з нею. А відтак запропонуйте вигадати власну казкову історію з будь-яким іншим овочем або фруктом у головній ролі. Докладніше про це — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 06/2018.