Літературний проект для дошкільників «Шукаємо казку»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Що у червневому номері журналу «Методична скарбничка вихователя»

12 запитань і відповідей про атестацію

Діти наділені особливим даром — вони сприймають навколишній світ на рівних, вважаючи, що тварини, дерева, предмети можуть розмовляти, відчувати, думати. От і народжуються шедеври на кшталт: «Сьогодні я гратимусь ведмедиком, бо лялька поїхала у відпустку». Ми, дорослі, зачувши такі монологи, лише усміхаємося, а дитина продовжує фантазувати. Тож у цьому числі журналу пропонуємо вам разом з вихованцями озброїтися лупою й вирушити на пошуки казки — чарівної пігулки від поганого настрою.

Щоб активізувати дитячу уяву, реалізуйте літературний проект «Шукаємо казку». Казки, які дібрали автори журналу, не лише збагатять знання дітей, а й допоможуть утвердити їх в ідеї, що казки живуть серед нас, головне — вчасно їх розшукати.

У журналі — календарне й перспективне планування; описи ігор, вправ та інших форм роботи з дітьми під час проживання тематичних днів.

Кольорові сторінки першого числа містять такі матеріали:

Українську народну казку про ріпку знають і діти, і дорослі. В інших народів, виявляється, є дуже схожа оповідка. Щоправда, не про ріпку, а про її меншу «сестричку» — редиску. У цій казці із непіддатливим овочем «мірялися силами» кролик, єнот, півник і пацючок. Ознайомте дітей із англійською версією «The big radish» добре відомої їм історії. Дайте змогу помацати, оглянути редиску, погратися з нею. А відтак запропонуйте вигадати власну казкову історію з будь-яким іншим овочем або фруктом у головній ролі. Докладніше про це — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 06/2018.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Коректурні таблиці в роботі з дошкільниками

Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
2887

Основи фінансової грамотності — дошкільникам

Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
4101

📝Психолого-педагогічна характеристика дитини дошкільного віку: зразок та вимоги

Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
11927

Картотека дидактичних ігор: як створити і застосовувати в роботі з дошкільниками

Картотека дидактичних ігор — інструмент ефективної організації освітньої діяльності в дитсадку. Картотека систематизує, впорядковує і оптимізує розвивальну роботу вихователя з дітьми. Як створити картотеку та приклади її впорядкування — у статті.
3341

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді