Відтепер креативні педагоги, які прагнуть впроваджувати новаторські зміни у класі чи школі, але не мають на це коштів, можуть за допомогою краудфандингової платформи «GoFundEd» отримати фінансову підтримку.
GoFundEd покликана допомогти освітянам у реалізації ініціатив, спрямованих на поліпшення якості освітнього процесу. Допомога полягає у фінансовій або організаційній підтримці ініціативи.
Аби отримати підтримку, педагог повинен зайти на сайт gofunded.org, повідомити команді GoFundEd про своє бажання реалізувати проект, та розповісти про нього.
Проект педагога має відповідати таким критеріям:
- бути певною цінністю для учнів або інших учасників освітнього процесу у школі (вчителів, батьків тощо)
- мати механізм постійного впливу відповідно до принципів сталого розвитку
- мати чіткий механізм впливу на навчальний досвід учнів, учителів
- бути реальним (мати конкретну ціль, графік реалізації, метрики успішності)
Якщо проект відповідає вимогам, з педагогом починає працювати Координатор GoFundEd та коуч, який допомагатиме у підготовці проектної пропозиції, слідкуватиме за графіком реалізації проекту тощо.
Педагог зобов’язується надіслати фінансовий та змістовий звіт про проект впродовж 2 тижнів після запуску проекту. Звіти будуть опубліковані на платформі. Якщо це територіально можливо, то команда або волонтери GoFundEd є присутнім при реалізації проекту.
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
Нову форму індивідуальної програми розвитку КМУ затвердив у серпні 2025 року. Розглянемо її оновлений зміст та вимоги до складання