Домовленість досягнуто під час робочого візиту делегації Національного центру «Мала академія наук України» до експериментальної лабораторії Xlab, що діє на базі Геттінгенського університету (Федеративна Республіка Німеччина). У лабораторії зібрано найсучасніше наукове обладнання з вузького профілю нейрофізіології, молекулярної хімії і генетики.
Українські вчителі хімії та біології отримали виняткову можливість підвищення кваліфікації з використанням найсучаснішого обладнання.
Результатом візиту стало підписання програми співпраці НЦ «МАНУ» з XLab. Відповідно до підписаних документів, з 15 до 28 липня 2013 року в лабораторії навчатимуться 12 українських школярів, які проводять дослідження за вищезгаданими напрямами і на високому рівні володіють англійською мовою. Також у листопаді 2013 року в м. Геттінгені стажуватимуться українські вчителі хімії та біології.
Учні та вчителі з України, отримавши унікальну практику роботи на найсучаснішому обладнанні, стануть репрезентантами передового міжнародного досвіду в галузі біології.
Окрім того, у м. Геттінгені відбулося підписання договору про науково-методичне співробітництво між Національним центром «Мала академія наук України» і німецькою компанією PHYWE ― всесвітньо відомим виробником навчально-наукового обладнання.
Члени делегації НЦ «МАНУ» оглянули виробничу лінію компанії, познайомилися з технічними розробниками, які займаються виготовленням обладнання, надали їм деякі технічні рекомендації щодо його вдосконалення.
Корпорація PHYWE, зацікавившись досвідом роботи НЦ «МАНУ», підписала угоду про те, що будь-які методичні розробки, які з’являються в НЦ «МАНУ» на основі обладнання PHYWE, впроваджуватимуться у світову практику.
Згідно з угодою, будь-які розробки корпорації PHYWE будуть презентуватися на території України безкоштовно.
Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
Ознайомтеся зі змістом та основними вимогами Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти. Акцентуємо увагу на тому, що потрібно знати керівнику закладу
З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок